Friday, September 1, 2023

STARR MENAMAKAN CHRISTOPHER MAGEE SEBAGAI NAIB PRESIDEN, KETUA BARISAN PRODUK INSURANS DAN LIABILITI PROFESIONAL ANTARABANGSA

Christopher Magee, Naib Presiden, Ketua Barisan Produk Insurans dan Liabiliti Profesional Antarabangsa (Foto: Business Wire)

 NEW YORK, 1 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Starr Insurance pada hari ini mengumumkan bahawa Christopher Magee telah menyertai syarikat tersebut sebagai Naib Presiden, Ketua Barisan Produk Insurans dan Liabiliti Profesional Antarabangsa, jawatan baharu yang memberikan tumpuan kepada mengembangkan perniagaan di luar Amerika Syarikat dan membantu pelanggan menguruskan risiko masing-masing di seluruh dunia.


Chris mempunyai pengalaman lebih daripada 25 tahun dalam pengurusan barisan produk insurans di syarikat insurans multinasional Amerika Syarikat yang besar di Amerika Syarikat, Kanada, United Kingdom dan Switzerland. Sepanjang kerjayanya, beliau mempunyai kepakaran dalam risiko liabiliti kewangan dan profesional.

Berkelulusan dari Universiti Rhode Island, Chris baru-baru ini berpindah dari London dan akan ditempatkan di New York City.

Maklumat Tentang Starr Insurance

Starr Insurance (atau Starr) ialah nama pemasaran bagi syarikat dan anak syarikat pengendalian insurans dan bantuan perjalanan Starr International Company, Inc., serta untuk perniagaan pelaburan C.V. Starr & Co., Inc. dan anak syarikat. Starr ialah organisasi insurans dan pelaburan terkemuka dengan kehadiran di enam benua; melalui syarikat pengendalian insurans, Starr menyediakan produk insurans harta benda, kasualti dan kemalangan, kesihatan serta rangkaian perlindungan khusus merangkumi insurans penerbangan, marin, tenaga dan kasualti lebihan. Anak syarikat bagi syarikat insurans Starr yang berdomisil di Amerika Syarikat, Bermuda, China, Hong Kong, Malta, Singapura, Switzerland dan United Kingdom masing-masing mempunyai penarafan “A” (Cemerlang) bagi Penarafan terbaik A.M. Sindiket Lloyd's Starr mempunyai penarafan “A+” (Kukuh) bagi penarafan Standard & Poor’s.

Kunjungi kami di www.starrcompanies.com atau ikuti kami dalam LinkedIn dan Twitter.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53546274/en
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
 
Individu untuk Dihubungi
Charlie Armstrong
Naib Presiden, Pemasaran
charlie.armstrong@starrcompanies.com, 646.758.8308

Sumber: Starr Insurance

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment