Tuesday, March 31, 2020

EPIQ MELANCARKAN PENYEMAKAN YANG SELAMAT, BOLEH DISKALA, SECARA JAUH SEBAGAI RESPONS KEPADA COVID-19

NEW YORK, 31 Mac (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Industri perundangan sedang menyesuai dengan prosedur kerja baharu dengan pantas untuk mematuhi langkah pencegahan COVID-19 yang semakin berkembang sementara terus menyiapkan kerja. Untuk membantu dalam proses ini, Epiq telah menggerakkan dengan pantas untuk mewujudkan penyelesaian penyemakan dokumen dan pengurusan projek jauh yang selamat dan boleh dipertahankan di sisi undang-undang untuk memenuhi keperluan ini.

Penyelesaian penyemakan secara jauh Epiq mentransformasikan aliran kerja undang-undang dengan menyediakan program semakan secara jauh yang amat selamat, boleh diskala dan fleksibel. Program ini, tersedia secara global sejak 20 Mac, membenarkan akses kepada mana-mana ePenemuan, respons kejadian atau platform semakan kontrak. Penyelesaian ini membenarkan Epiq menskalakan pasukan penyemak merentas lokasi secara pantas dalam cara yang amat tangkas, untuk memberikan respons kepada keperluan klien.

Menggunakan pelbagai pilihan pengawasan, termasuklah metrik pelaporan menyeluruh, perjanjian kerahsiaan dan latihan, Epiq berjaya mewujudkan pasukan digital global yang terdiri daripada pengurus pakar untuk semua hal berkaitan semakan. Epiq telah mengaturkan pekerja pada platform secara jauh yang sebelum ini bekerja secara bersemuka di 15 lokasi merentas Amerika Utara, dalam tempoh tujuh hari, dengan keupayaan untuk menskalakan dengan pantas daripada pangkalan data 30,000 peguam semakan yang telah disaring mengikut keperluan.

“Pasukan Toronto kami bekerja dengan tekun untuk beralih kepada persekitaran kerja secara jauh selamat yang baharu ini sementara juga memenuhi tarikh akhir projek yang kritikal,” kata Tiffany Arroyo pengurus semakan ePenemuan di Epiq. “Klien kami amat berterima kasih kerana kami dapat terus bekerja pada projek mereka dengan gangguan yang minimum. Kami juga menerima maklum balas yang amat positif daripada penyemak peguam kami yang bekerja dalam persekitaran baharu ini.”

Penyelesaian ini dibina secara teliti untuk memastikan kerja secara jauh yang selamat menggunakan pengesahan berbilang faktor dan protokol https yang disahkan dan merangkumi set langkah keselamatan lengkap yang terdiri daripada penghalaan semula data dinyahdayakan kepada pengosongan data berautomasi pada desktop maya. Selain itu, protokol dan penyeliaan semakan yang dinyatakan dan diperincikan dengan jelas yang diamalkan Epiq dibenamkan dalam penyelesaian untuk memastikan standard tertinggi bagi kualiti dan keberkesanan operasi dicapai.

“Kami berfokus pada membangunkan penyelesaian yang bernilai untuk membantu klien kami menavigasi waktu yang mencabar ini dengan lebih baik,” kata Naib Presiden Kanan Thomas Tromiczak. “Penyelesaian semakan secara jauh yang selamat baharu kami merupakan contoh penting cara kami terus menginovasi dan berkembang dengan masa untuk mentransformasi perniagaan undang-undang.”

Penyelesaian secara jauh akan terus tersedia kepada klien dan akan terus berkembang mengikut masa untuk menyediakan lebih banyak ciri, kefungsian dan keselamatan. Tidak lagi dihadkan oleh ruang atau lokasi kemudahan, platform semakan secara jauh di Epiq mencapai klien di mana-mana, pada bila-bila masa.

Untuk mengetahui lebih lanjut, berhubunglah dengan kami di sini.

Perihal Epiq
Epiq, peneraju global dalam industri perkhidmatan perundangan melakukan tugasan berskala besar dan semakin rumit bagi peguam korporat, firma guaman dan profesional perniagaan dengan kecekapan, kejelasan dan keyakinan. Pelanggan mengharapkan Epiq untuk melancarkan pentadbiran operasi perniagaan, saman secara berkumpulan dan tort berkumpulan, laporan mahkamah, ePenemuan, kawal selia, pematuhan, penstrukturan semula dan hal-hal kebangkrapan. Pakar bidang dan teknologi Epiq menghasilkan kecekapan melalui kepakaran dan memberikan keyakinan kepada pelanggan berprestasi tinggi di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut di https://www.epiqglobal.com.

Maklumat Hubungan Akhbar
Catherine Ostheimer
Epiq
+1 646 282 1800
costheimer@epiqglobal.com 

SUMBER : Epiq Systems Inc

No comments:

Post a Comment