Wednesday, March 11, 2020

MOODY'S MENAWARKAN PENYELIDIKAN EKONOMI DAN KREDIT KORONAVIRUS PERCUMA KEPADA ORANG AWAM

NEW YORK, 10 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Moody's Corporation (NYSE: MCO) kini menawarkan penyelidikan dan pandangan mereka mengenai impak kredit dan ekonomi bagi koronavirus (COVID-19) melalui satu laman web khusus, yang boleh didapati kepada orang ramai di moodys.com/coronavirus. Dikemaskini secara berterusan, laman web itu membawa bersama pandangan dari seluruh syarikat, menyediakan satu sumber bagi peserta pasaran untuk lebih memahami implikasi kewangan terhadap wabak tersebut. Kandungan penuh di laman web itu, termasuk akses kepada webinar Moody’s yang berkaitan dengan COVID-19, boleh tersedia kepada umum secara percuma.

“Kami menyedari bahawa ketika keadaan turun naik pasaran yang tegang dan ketidakpastian, maklumat yang komprehensif dan tepat pada masanya adalah sangat penting,” kata Rob Fauber, Ketua Pegawai Operasi di Moody's Corporation. “Misi Moody adalah untuk memberikan pandangan dan standard yang dipercayai untuk membantu pembuat keputusan bertindak dengan penuh yakin. Untuk itu, kami menyediakan akses kepada sumber ekonomi dan kredit Moody’s untuk membantu pihak berkepentingan kami di seluruh dunia menangani keadaan yang tidak pasti berkaitan dengan COVID-19.”

Moody's telah menerbitkan lebih 100 laporan dan kandungan lain berhubung impak COVID-19, mengenai penerbit dan sektor pasaran dan geografi, termasuk analisis daripada kedua-dua Perkhidmatan Pelabur Moody’s dan Moody’s Analytics.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13167

No comments:

Post a Comment