Thursday, March 26, 2020

HP MEMBANTU PROFESIONAL PERNIAGAAN KEKAL PRODUKTIF DI RUMAH DENGAN PERCETAKAN SELAMA BERBULAN-BULAN TANPA PERLU MUAT SEMULA

Memperkenalkan HP Neverstop Laser dengan 7X lebih banyak pencetakan dalam kotak6, pertama seumpamanya, muat semula toner yang mudah untuk kurang daripada satu sen untuk halaman5

PALO ALTO, Calif., 25 Mac (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- HP Inc. hari ini mengumumkan ketersediaan global bagi HP Neverstop Laser, tangki toner pertama dunia1.

“Apabila semakin ramai golongan perniagaan bekerja dari rumah, mereka memerlukan teknologi yang mudah digunakan dan pencetakan yang kurang terganggu – HP Neverstop menyampaikan kedua-duanya,” kata Tuan Tran, Presiden, Pencetakan, HP Inc. “Ini bermaksud, pencetakan selama berbulan-bulan9, tanpa perlu mengisi semula toner, pada kos terendah untuk setiap halaman.”

Ciri utama termasuk: 
  • Dapatkan lebih banyak toner dalam kotak yang memberikan sehingga 7X lebih banyak halaman berbanding pencetak laser dalam kelasnya6
    ° 
    Tiada gangguan penggantian kartrij1 dengan pencetakan sehingga 5,000 halaman disertakan sebelum muat semula toner pertama anda6.
  • Kos terendah untuk Toner HP Asli dalam kelasnya5. Kurang daripada 1 sen untuk setiap halaman5
    ° 
    Dapatkan pencetakan berkualiti, boleh dipercayai dan berketepatan tinggi sekarang dan setiap kali anda muat semula. 
  • Jimat setiap kali anda muat semula7
    ° 
    Kos Kit Muat Semula Toner HP lebih rendah, dengan sehingga 2.5X lebih banyak halaman berbanding kartrij HP dalam kelasnya7. Muat semula paras toner secara pantas dengan sehingga 2,500 halaman7 – tanpa masalah, tanpa tekanan1Tonton sekarang
  • Terhubung dan mudah alih
    ° Pengimbasan dan pencetakan mudah alih yang mudah, penghantaran faks yang selamat, penempahan Kit Muat Semula yang lancar dan penyusunan dokumen Tugasan Pintar dengan Aplikasi HP Smart, yang membenarkan akses semasa dalam perjalanan hampir di mana-mana sahaja8.
  • Penjimatan tenaga yang diperakui dan Lestari
    ° 
    Pancaran rendah, teknologi kualiti udara bersih HP Neverstop Laser memiliki kedua-dua perakuan Blue Angel dan Energy Star 3.0.
    ° Diperbuat dengan lebih 25 peratus plastik dikitar semula mengikut berat sementara kit muat semula toner diperbuat daripada 75 peratus plastik dikitar semula mengikut berat.
    ° Sehingga 84 peratus jejak karbon alam sekitar yang lebih kecil sepanjang hayatnya2 berbanding pencetak laser standard disebabkan sistem bekalan toner berterusan (CTSS)3 dan kandungan yang dikitar semula4.

    http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13226

No comments:

Post a Comment