Thursday, March 26, 2020

PRA HEALTH SCIENCES MENGEMBANGKAN SOKONGAN KAJIAN KLINIKAL SECARA JAUH DENGAN PLATFORM KESIHATAN MUDAH ALIH SEMASA PANDEMIK COVID-19

Platform Kesihatan Mudah Alih PRA menyampaikan penyelesaian maya untuk tapak dan pesakit yang terlibat dalam percubaan

RALEIGH, N.C., 26 Mac (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Sebagai respons terhadap pandemik COVID-19 global yang sedang berlaku, PRA Health Sciences hari ini mengumumkan pengembangan Platform Kesihatan Mudah Alih utama industrinya untuk pemantauan klinikal secara jauh, menambahkan beberapa keupayaan baharu yang menangani keperluan penaja untuk sokongan kajian maya COVID-19.

Platform Kesihatan Mudah Alih (MHP) PRA berhubung dengan pesakit di mana-mana sahaja mereka berada. Platform berasaskan aplikasi membenarkan penaja untuk melakukan apa-apa yang boleh dilakukan di pejabat doktor atau tapak klinik, secara maya. Keupayaan baharu yang telah ditambahkan untuk menangani COVID-19 direka bentuk untuk menyokong penaja percubaan klinikal dan tapak yang menyertai kajian klinikal dengan membenarkan mereka untuk menyambung dan menyelaras dengan pesakit yang tidak lagi dapat pergi ke tapak kerana pandemik semasa. Selain itu, aplikasi mudah alih juga boleh dikerahkan untuk beralih daripada kajian berasaskan kertas yang tradisional kepada kajian tanpa tapak yang terpencar agar penjagaan perubatan dan penilaian pesakit boleh diteruskan semasa rangka masa kajian kritikal.

Aplikasi mudah alih menampilkan aplikasi web pentadbiran untuk penyelidik dan tapak, aplikasi mudah alih yang boleh dimuat turun untuk pesakit, membolehkan tapak untuk:

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13227

No comments:

Post a Comment