Thursday, March 19, 2020

RADISYS MENGUMUMKAN ENGAGE VIDEO ASSISTANT - BOT VIDEO YANG DIKUASAKAN OLEH AI YANG PERTAMA DI DUNIA



Table

Engage Video Assistant Radisys - Bot Video yang dikuasakan oleh AI yang Pertama di Dunia (Foto: Business Wire)


Menyediakan pengalaman pengguna digital yang unik untuk e-dagang, penglibatan jenama pengguna dan perkhidmatan pelanggan


HILLSBORO, Ore., 19 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Radisys® Corporation, sebuah pemimpin dunia bagi penyelesaian telekom terbuka, hari ini mengumumkan ketersediaan global bagi Engage Video Assistant (EVA) Radisys, bot 3-dalam-1 (video, suara, teks) yang dikuasakan oleh AI yang tidak menggunakan app yang pertama di dunia untuk interaksi pelanggan digital. EVA memberikan kuasa kepada pasukan sokongan pelanggan, jualan dan pemasaran untuk meningkatkan dengan ketara pengalaman pelanggan dengan memberikan kepuasan yang lebih besar yang mendorong pemerolehan, pengekalan, dan kepuasan pelanggan dengan penjimatan kos bagi automasi.

Pelanggan boleh mengakses EVA untuk berinteraksi secara visual dengan profesional jualan, pakar yang berkaitan bahan, duta-duta jenama, pempengaruh jenama, dan ejen penjagaan pelanggan - hanya dengan menelefon nombor sokongan pelanggan tetap, dengan menggunakan sebuah Video di atas LTE (ViLTE) yang mampu telefon pintar 4G/LTE atau 5G, atau dengan mengklik sebuah pautan pada laman web tanpa muat turun diperlukan. EVA itu juga boleh disepadukan dengan aplikasi mudah alih. Enjin EVA AI yang berkuasa menentukan hasrat pelanggan dan menyampaikan maklumat yang tepat, dan apabila diperlukan, ia menyokong peralihan bagi interaksi bot kepada ejen hidup untuk memastikan suatu pengalaman pelanggan yang konsisten dan lancar dan penggunaan ejen hidup yang paling menjimatkan kos.

Sebagai satu penyelesaian berlabel putih, EVA menawarkan kepada penyedia perkhidmatan dengan satu platform dengan pilihan penggunaan yang fleksibel, sama ada dalam rangkaian atau diakses dari awan. Ia membolehkan aliran pendapatan yang baharu dengan menyediakan Bot Panggilan Video sebagai satu Perkhidmatan untuk pusat panggilan, SMB dan pelanggan perusahaan besar, dan ia dapat mengurangkan kos pusat hubungan dengan mengautomasikan interaksi - seperti cara untuk berinteraksi atau penyelesaian masalah yang canggih – yang tidak disediakan secukupnya oleh bot suara atau teks sahaja.

Bawa Pulang yang Utama
  • Teknologi hari ini menyediakan peranti yang dapat mengawal dan meningkatkan pengalaman digital pelanggan dengan mewujudkan penglibatan pelanggan layan diri. Namun, walaupun chatbot, pembantu digital yang dibolehkan oleh suara, dan teknologi automasi yang lain membolehkan perniagaan untuk mencapai skala dan ketangkasan yang keberkesanan kos, mereka tidak mempunyai sentuhan manusia yang diperlukan untuk suatu pengalaman pelanggan yang memuaskan.
  • Penggunaan Engage Video Assistant membolehkan pembekal perkhidmatan, pusat panggilan dan perniagaan untuk:
    • Menjadikan panggilan sedia ada bercirikan manusia dan aplikasi mudah alih atau suara interaktif dengan video dan pada masa yang sama mengekalkan persona jenama visual yang tulen.
    • Membuat Soalan Kerap Ditanya untuk pelancaran produk baharu atau isu-isu sokongan pelanggan biasa.
    • Meningkatkan bot sedia ada dan penyelesaian tindak balas suara interaktif (IVR) yang rumit.
    • Menskalakan pempengaruh dan duta-duta jenama ke tahap yang tidak pernah berlaku sebelum ini melalui interaksi pelanggan yang diperibadikan.
    • Melibatkan pelanggan pada waktu pilihan mereka - siang atau malam, hari bekerja atau bercuti - dengan interaksi video yang diperibadikan.
  • Engage Video Assistant dikerahkan oleh Reliance Jio, pembekal perkhidmatan VoLTE terbesar di dunia, yang memberi perkhidmatan kepada 370 juta pelanggan di India dan membantu pelanggan perniagaan mereka untuk meningkatkan perkhidmatan pelanggan mereka, mengurangkan kos sokongan pelanggan mereka, dan meningkatkan produktiviti ejen.
“Pengalaman panggilan Radisys yang tidak menggunaan aplikasi membolehkan perniagaan dan penyedia perkhidmatan untuk menawarkan satu pengalaman dalam panggilan yang belum pernah terjadi sebelum ini kepada pelanggan mereka,” kata Alan Quayle, perunding bebas dan pengasas, TADHack dan TADHack Summit. “Kemudahan penyatuannya mengurangkan kos sokongan pelanggan; dan meningkatkan produktiviti dengan membantu pelanggan untuk mendapatkan apa yang mereka perlukan dengan lebih cepat, dengan satu sentuhan peribadi.”
 
“Video adalah satu cara yang terbukti untuk mewujudkan rendaman yang lebih besar, meningkatkan klik dan menukar sambungan kepada pembelian,” kata Al Balasco, Naib Presiden, penyelesaian komunikasi, Radisys. “Engage Video Assistant adalah aplikasi bot penglibatan digital yang pertama untuk menggabungkan video, suara dan teks dengan lancar bagi menyediakan jangkauan perkhidmatan pelanggan dan jenama yang sentiasa ada dan disesuaikan untuk interaksi pelanggan B2B dan B2C di mana-mana sahaja, pada bila-bila masa.”

Maklumat mengenai Radisys

Radisys adalah sebuah pemimpin dunia di dalam penyelesaian dan perkhidmatan telekomunikasi terbuka. Ia mengasingkan platform dan menyatukan perkhidmatan yang memanfaatkan kerangka rujukan terbuka dan standard yang digabungkan dengan perisian dan perkakasan terbuka, yang membolehkan pembekal perkhidmatan untuk memacukan transformasi digital terbuka. Radisys menawarkan sebuah portfolio penyelesaian akhir ke akhir daripada titik-titik akhir digital, kepada mengasingkan dan membuka akses dan penyelesaian teras, kepada merendamkan aplikasi digital dan penglibatan platform. Organisasi perkhidmatan rangkaian berpengalaman dan bertaraf dunia itu menyampaikan perkhidmatan kitaran hayat yang lengkap untuk membantu pembekal perkhidmatan membina dan mengendalikan rangkaian berskala tinggi dan berprestasi tinggi dengan jumlah kos pemilikan yang optimum. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.Radisys.com.

Radisys® adalah sebuah tanda perniagaan berdaftar bagi Radisys. Semua tanda perniagaan yang lain adalah hak milik bagi pemilik mereka masing-masing.

Galeri Foto/Multimedia Tersedia:
https://www.businesswire.com/news/home/52190634/en

Hubungi

Nereus bagi pihak Radisys
Lori Mesecke, +1-503-459-9150
lmesecke@nereus-worldwide.com

Sumber : Radisys

No comments:

Post a Comment