Tuesday, March 31, 2020

MOSFET KUASA 80V N-SALURAN TOSHIBA DIPASANG DENGAN PROSES GENERASI TERKINI MEMBANTU MENINGKATKAN KECEKAPAN BEKALAN KUASA

TOKYO, 30 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation (“Toshiba”) telah menambahkan MOSFET kuasa 80V N-saluran kepada “siri U-MOS X-H” mereka yang dipasang dengan proses generasi terkini. MOSFET yang baharu itu sesuai untuk menukar ganti bekalan kuasa di dalam peralatan perindustrian yang digunakan di pusat data dan stesen pangkalan komunikasi.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: 
https://www.businesswire.com/news/home/20200329005003/en/

Barisan produk yang diperluaskan itu  termasuk “TPH2R408QM,” yang ditempatkan di SOP Advance, sebuah pembungkusan jenis peletakan permukaan, dan “TPN19008QM,” yang ditempatkan di dalam sebuah pakej TSON Advance. Pengiriman bermula hari ini.

Saliran sumber On-rintangan di dalam produk 80V U-MOS X-H yang baharu itu, yang dihasilkan dengan proses generasi terkini, adalah kira-kira 40% lebih rendah daripada produk 80V di dalam produk siri U-MOS VIII-H proses generasi semasa. Keseimbangan di antara saliran sumber On-rintangan dan ciri-ciri cas get[1] juga telah dipertingkatkan[2] dengan mengoptimumkan struktur peranti. Hasilnya, produk baharu itu mempunyai pembaziran kuasa terendah[3] di dalam industri.

Toshiba sedang memperluaskan barisan produk mereka yang mengurangkan pembaziran kuasa untuk membantu mengurangkan penggunaan kuasa peralatan.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13241

1 comment:

  1. "Selamat siang Bos 😃
    Mohon maaf mengganggu bos ,

    apa kabar nih bos kami dari Agen365
    buruan gabung bersama kami,aman dan terpercaya
    ayuk... daftar, main dan menangkan
    Silahkan di add contact kami ya bos :)

    Line : agen365
    WA : +85587781483
    Wechat : agen365


    terimakasih bos ditunggu loh bos kedatangannya di web kami kembali bos :)"

    ReplyDelete