Friday, March 6, 2020

VALIDITY MEMETERAI PERJANJIAN MUKTAMAD UNTUK MEMPEROLEH 250OK, MEMPERLUASKAN PORTFOLIO E-MEL MEREKA YANG TERBAIK DALAM KELASNYA



Pemerolehan menyatukan pemimpin tertinggi di dalam pasaran e-mel untuk menguasai rangkaian data global terbesar bagi mana-mana penyedia analisis penghantaran

BOSTON, 28 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Validity, nama yang paling dipercayai di dalam kualiti data pelanggan, hari ini mengumumkan bahawa ia telah menandatangani satu perjanjian muktamad untuk memperoleh pembekal analisis dan boleh dihantar e-mel 250ok. Sejak tahun 2011, 250ok telah membangunkan perisian pengurusan e-mel dan peranti yang berinovatif yang digunakan oleh perniagaan daripada setiap saiz. Dengan pemerolehan ini, Validity memperluaskan keupayaan pengoptimuman mereka merentasi ekosistem global bagi penyedia perkhidmatan e-mel.

E-mel kekal sebagai satu saluran kritikal bagi pemasar untuk menarik dan melibatkan pelanggan. Bagaimanapun, untuk menyekat mesej dari folder spam dan menggembirakan penerima terus menjadi satu cabaran. Pembekal peti mel bekerja keras untuk melindungi pengguna dari spam dan ancaman, dan peti masuk dipenuhi dengan pendekatan spray-and-pray, yang tidak dioptimumkan kepada pemasaran. Tanpa data, alat dan bimbingan yang betul, penghantar e-mel yang terbaik boleh bergelut untuk mencapai peti masuk dan mempunyai impak. Bagi peruncit dalam talian, untuk berada di luar folder spam mempunyai satu impak yang dramatik terhadap peluang-peluang pendapatan dan penukaran. 250ok membolehkan pemasar untuk mendapatkan lebih banyak e-mel disampaikan, cara yang betul kepada penerima yang disasarkan, dan menikmati penukaran dan pulangan pada pelaburan yang lebih baik.

250ok mula berinovasi di dalam pasaran perisian analisis dan penghantaran pada tahun 2011. Syarikat itu telah dimulakan oleh bekas pakar penghantaran e-mel ExactTarget Greg Kraios. Hari ini 250ok merevolusikan perisian pengurusan e-mel dengan mewujudkan peranti yang berinovatif bagi penghantar e-mel moden, termasuk Marketo, CDW, National Geographic, Crutchfield, Furniture Row, dan PETA. Dengan pemerolehan ini, Validity membawa bersama beberapa bakat utama di dalam industri e-mel untuk membantu memastikan mesej tidak berada di dalam folder spam.

No comments:

Post a Comment