Wednesday, February 24, 2021

JELLYFISH MEMPEROLEH 5 SYARIKAT, MEMACUKAN PENGEMBANGAN GLOBAL DENGAN KEUPAYAAN DIGITAL BAHARU

Rob Pierre, Ketua Pegawai Eksekutif, Jellyfish (Foto: Business Wire)


Jellyfish Memperluaskan Kehadiran Global dengan Keupayaan Data dan Analitik Dipertingkatkan dengan Penawaran Baharu di dalam E-Dagang, Penciptaan Kandungan, Kreatif dan Penyetempatan

LONDON, 24 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Jellyfish, rakan pemasaran digital kepada jenama-jenama terkemuka di dunia (iaitu, Samsung, Uber, Nestle, Deckers, Spotify, dan eBay), hari ini mengumumkan pengambilalihan 5 buah syarikat — masing-masing pemimpin terkenal di dalam ruang digital. Pengembangan pesat Jellyfish diperolehi di tengah-tengah latar belakang penyatuan dan cabaran di dalam sektor agensi tradisional ketika keupayaan syarikat itu terletak di dalam membantu jenama-jenama semasa perjalanan transformasi digital mereka. Pengembangan Jellyfish mengikuti pemerolehan sebelum ini dengan satu pelaburan yang signifikan dari Kumpulan Fimalac pada tahun 2019. Syarikat itu mewakili satu jenis perniagaan digital yang baharu, di mana perkhidmatan agensi digabungkan dengan perundingan, latihan, dan teknologi canggih untuk menyampaikan hasil yang terbaik bagi pelanggan. Dilancarkan pada tahun 2005, ia telah juga menjadi satu daripada beberapa Rakan  Platform Pemasaran Google yang diurus secara global, berkembang pada kadar purata 45% setahun secara konsisten selama lapan tahun kebelakangan ini.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20210223005716/en/

Ramalan eMarketer semasa menunjukkan bahawa jumlah perbelanjaan iklan media dijangka mencecah lebih 600 bilion pada tahun 2021 oleh itu, untuk kekal berdaya saing, dan bagi meningkatkan keberkesanan media, syarikat-syarikat harus mencantas sebuah landskap digital yang tepu dan menyediakan komunikasi yang relevan dan lancar merentasi semua saluran dan titik sentuh. Pecutan bagi transformasi digital sebagai tindak balas kepada pandemik global telah mewujudkan satu keperluan yang lebih besar bagi jenama-jenama untuk bekerjasama dengan syarikat-syarikat yang dapat membantu mereka mengemudi  dan memenuhi cabaran bagi memacukan pertumbuhan dan kemapanan.

JELLYFISH MEMPEROLEH 5 SYARIKAT, MEMACUKAN PENGEMBANGAN GLOBAL DENGAN KEUPAYAAN DIGITAL BAHARU

No comments:

Post a Comment