Wednesday, February 7, 2024

CURIA TERIMA ANUGERAH KEPIMPINAN CDMO 2024

Curia diiktiraf bagi Perkhidmatannya dalam industri CDMO

ALBANY, N.Y., 6 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Curia, sebuah organisasi penyelidikan, pembangunan dan pembuatan kontrak terkemuka, hari ini mengumumkan bahawa mereka telah dianugerahkan Anugerah Kepimpinan CDMO 2024 dalam kategori Perkhidmatan, kumpulan Small Pharma. Pada tahunnya yang ke-13, anugerah itu disampaikan oleh Ketua Outsourced Pharma dan Life Science.

"Curia berbesar hati menerima anugerah ini," kata Philip Macnabb, Ketua Pegawai Eksekutif, Curia. “Kecemerlangan ini menumpukan komitmen kami untuk mencipta nilai bagi pelanggan kami merentasi semua penawaran R&D dan pembuatan kami. Kami amat menghargai pengiktirafan yang diberikan oleh rakan kongsi yang kami sokong bagi komitmen itu.”

Pemenang Anugerah Kepimpinan CDMO dipilih berdasarkan penyelidikan pasaran oleh Industry Standard Research (“ISR”) bagi membezakan CDMO yang memenuhi atau mengatasi jangkaan pelanggan. Bagi anugerah 2024, 98 pengilang kontrak telah dinilai oleh 23 metrik prestasi dalam tinjauan Penanda Aras Kualiti Pembuatan Kontrak tahunan ISR. Responden kepada tinjauan itu hanya menilai syarikat yang telah mengusahakan projek penyumberan luar bersama mereka dalam tempoh 18 bulan yang lalu. Curia dianugerahkan berdasarkan maklum balas responden dalam kategori Small Pharma.

“Tahniah kepada pemenang Anugerah Kepimpinan CDMO 2024 kami. Dengan undian pelanggan anda, anda diiktiraf sebagai yang terbaik dalam sektor pembangunan dan pembuatan penyumberan luar global bagi industri biofarma,” kata Louis Garguilo, Ketua Editor dan Pengerusi Persidangan, Outsourced Pharma. “Pemenang anugerah mengekalkan dan mengembangkan keupayaan dan kepakaran untuk memenuhi keperluan asas pelanggan yang pelbagai; menyediakan kualiti dan kebolehpercayaan tambahan yang sangat penting kepada proses dan produk baharu serta menjalin hubungan yang paling rapat dengan pelanggan. 2023 dimulakan dengan banyak soalan yang belum diselesaikan. Pemenang Anugerah Kepimpinan CDMO 2024 adalah syarikat sokongan yang paling baik bagi menjawab persoalan sepanjang tahun lalu.”

Perihal Curia
Curia merupakan sebuah Organisasi Pembangunan dan Pembuatan Kontrak (CDMO) yang mempunyai lebih daripada 30 tahun pengalaman, dengan rangkaian bersepadu bagi 27 buah tapak global dan lebih daripada 3,500 pekerja bekerjasama dengan pelanggan Biofarmaseutikal untuk membawakan terapi yang mengubah hidup ke pasaran. Molekul biologi dan kecil kami menawarkan penemuan rentang melalui pengkomersialan dengan keupayaan pengawalseliaan dan analisis bersepadu. Pakar saintifik dan proses kami serta kemudahan terkini memberikan pengalaman terbaik dalam kelasnya di seluruh pembuatan bahan ubat dan produk ubat. Daripada rasa ingin tahu kepada penyembuhan, kami menyampaikan setiap langkah untuk meningkatkan kehidupan pesakit. Lawati kami di curiaglobal.com.

Maklumat Hubungan Korporat:
Viana Bhagan
Curia
+1 518 512 2111
corporatecommunications@CuriaGlobal.com

Foto yang mengiringi pengumuman ini boleh didapati di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/328a3a12-3a66-4a34-bdc8-e5de362efb85

SUMBER: Curia Global, Inc." 

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment