Wednesday, February 14, 2024

GD TODAY, PENGERUSI WILAYAH GUANGDONG MENYIARKAN VIDEO UCAPAN TAHUN BARU CINA 2024

 GUANGDONG, China, 14 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Menyambut Tahun Baru Cina 2024 di China, Pengerusi Wilayah Guangdong, Wang Weizhong yang mewakili wilayah Guangdong dan seluruh masyarakat tempatan menyampaikan ucapan selamat tahun baru kepada orang Cina di luar negara, seperti Hong Kong, Macau dan Taiwan serta rakan-rakan dari negara lain di seluruh dunia melalui GD Today.


2023 akan menjadi tahun bersejarah dalam pembaharuan dan pembangunan wilayah Guangdong, yang telah menjadi titik strategik untuk corak pembangunan infrastruktur baharu di teluk besar Guangdong-Hong Kong-Macau, sebagai tapak demonstrasi untuk pembangunan berkualiti tinggi dan juga sebagai peneraju pemodenan ala Cina.

Tahun 2023 ialah tahun yang penuh dengan semangat dan komunikasi yang praktis di Guangdong. Ekonomi Guangdong juga telah memulih dan berkembang dengan pesat, dan populasi sebenar telah melebihi 150 juta. Infrastruktur yang memadai, tempat pelancongan yang ramai, dan pusat belanja yang berkembang pesat. Di setiap sudut teras penuh dengan kehidupan dan energi. Orang ramai boleh mengembara antara tanah air dan luar negeri dengan mudah, dan juga merasakan keseronokan berkumpul dengan saudara-mara dan rakan-rakan sambil menyaksikan perkembangan di kampung halaman, Dalam pelbagai acara besar seperti Konvensyen Usahawan Cina Luar Negara, Konvensyen Wilayah Teluk Besar Guangdong-Hong Kong-Macau untuk orang Tionghua yang di luar negeri, Konvensyen Pedagang Dunia, di mana-mana kita juga dapat melihat partisipasi yang aktif dari komuniti Cina di luar negeri.

Pada 2023, Guangdong telah menerajui Pengeluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) selama 35 tahun berturut-turut, dan juga menjadi wilayah pertama yang pendapatannya melebihi 13 trilion yuan. Projek utama "Projek Pembangunan Berkualiti Tinggi untuk Seratus Daerah, Seribu Kampung, dan Sepuluh Ribu Kampung" sedang berkembang pesat untuk memajukan daerah, menyokong pembangunan bandar dan kampung.

Pada tahun 2023, Pameran Canton dan Persidangan Pelaburan Global turut menyaksikan kehadiran beribu-ribu peniaga dan mencapai hasil yang banyak. Wilayah Guangdong telah dinamakan menjadi wilayah dengan reputasi persekitaran perniagaan terbaik selama empat tahun berturut-turut, dengan lebih 18 juta ahli perniagaan di seluruh wilayah. Pintu wilayah Guangdong juga dibuka lebih luas dalam proses untuk menyambut dunia.

2024 ialah ulang tahun ke-75 penubuhan China Baharu. Wilayah Guangdong akan terus membina "Cina di luar negara" dan digunakan bahasa Cina luar negara sebagai jambatan untuk mengembangkan pembukaan peringkat tinggi kepada dunia luar. Kami juga sangat mengalu-alukan semua orang untuk kembali dan melihat, berkongsi dalam peluang pembangunan, membina rumah yang indah bersama-sama demi mencipta masa depan yang lebih baik!
 
Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53895064/en
 
Hubungi:Yuan Zixiang
Telefon:0086-15099961640
E-mel:376468540@qq.com
Pautan YouTube: https://www.youtube.com/embed/wNzzX28mx9E

Sumber: GD Today

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment