Thursday, February 1, 2024

PENGASAS XSOLLA SHURICK AGAPITOV MELANCARKAN BUKU BAHARU: ONCE UPON TOMORROW, SESEORANG YANG BERWAWASAN MENYAHUT CABARAN METASEMESTA DAN IMPAKNYA TERHADAP KREATIVITI GLOBAL




LOS ANGELES, 31 Jan (Bernama-BUSINESS WIRE) -- 
Shurick Agapitov, pengarang berwawasan dan Pengasas Xsolla melancarkan buku baharu rintisan beliau yang bertajuk, "Once Upon Tomorrow," pada hari ini. Usaha rintisan ini menawarkan visi transformatif dan beraspirasi Metasemesta, berbeza sekali dengan naratif arus perdana. Buku Agapitov ialah perjalanan yang merangsang fikiran ke dalam kemungkinan dan potensi Metasemesta, memberikan perspektif unik yang menyimpang daripada pandangan yang sering dibentangkan semasa persidangan industri dan oleh Ketua Pegawai Eksekutif teknologi.

"Dalam 'Once Upon Tomorrow,' saya menunjukkan visi Metasemesta sebagai ruang yang luas, terangkum dan transformatif. Ini bukan sahaja perbatasan digital tetapi alam, tempat kreativiti, inovasi dan pemerkasaan bertemu. Buku ini ialah jemputan saya kepada pencipta, pemikir dan individu yang bermimpi di seluruh dunia untuk menyertai dalam membentuk masa depan apabila teknologi menguatkan potensi manusia dan memupuk dunia dengan kemungkinan tanpa batas. Metasemesta, seperti yang saya lihat, bukan tentang kawalan atau pengurungan tetapi tentang membebaskan kreativiti kolektif dan semangat keusahawanan yang wujud dalam diri kita semua," kata Shurick Agapitov, Pengasas Xsolla dan pengarang terkenal "Once Upon Tomorrow.

"Once Upon Tomorrow" menyelidik potensi Metasemesta yang belum diterokai, mengetengahkan keupayaan menyatukan jenama baharu muncul dan legasi, mencipta pengalaman pengguna yang tidak dapat dilupakan dan memperkaya budaya pada peringkat global. Agapitov menekankan peranan Metasemesta dalam mendemokrasikan peluang dan akses sama rata kepada teknologi canggih. Visi beliau melangkaui inovasi teknologi semata-mata, menegaskan potensi Metasemesta untuk memperkasa dan memberi ganjaran kepada pencipta kandungan di seluruh dunia. Buku ini juga mengetengahkan impak ketara Metasemesta terhadap pendidikan, menawarkan harapan dan peluang untuk kanak-kanak dan orang dewasa di seluruh dunia. Agapitov menyokong Metasemesta terpencar yang menjauhkan diri daripada dominasi, penempatan kawalan, potensi keuntungan Silicon Valley dan kebebasan pada tangan komuniti kreatif.

"Once Upon Tomorrow" lebih daripada sekadar buku tentang Metasemesta; ini ialah hala tuju ke arah masa depan apabila teknologi berkhidmat kepada manusia dalam semua kepelbagaian, memupuk keterangkuman kewangan, sosial dan kreatif. Agapitov membayangkan masa depan di tempat setiap industri yang menghadap pengguna, daripada fesyen kepada penjagaan kesihatan dan hiburan, diubah. Buku ini juga meneroka potensi impak Metasemesta kepada sektor niaga-ke-niaga, pendidikan, perancangan bandar, hubungan antara kerajaan dan usaha pertubuhan bukan untung.

Cerapan Agapitov tentang evolusi teknologi, dari zaman awal Instagram dan Snapchat ke masa depan aplikasi imersif, ialah sorotan utama buku tersebut. Beliau membincangkan tentang peranan pelbagai pihak berkepentingan teknologi, termasuk penyedia pengehosan internet, pembangun laman web, pakar pengkomputeran awan, jurutera infrastruktur dan keperluan untuk rangkaian dan perkakasan canggih secara berterusan. "Once Upon Tomorrow" ialah karya berwawasan yang menjemput pembaca memikirkan semula Metasemesta dan potensinya yang tidak terbatas.

Untuk maklumat tambahan dan membeli, sila kunjungi: onceupontomorrow.com

Maklumat Tentang Shurick Agapitov

Sebagai pengasas Xsolla, Inc., Shurick Agapitov ialah inovator dan penasihat yang amat dihormati dalam bidang permainan, Web3, Metasemesta dan teknologi kewangan. Syarikat permainan video rintisan beliau mengintegrasikan teknologi blok rantai, menyediakan alatan dan perkhidmatan canggih kepada pembangun untuk operasi dan jualan permainan yang lebih berkesan. Dengan kehadiran global, termasuk pejabat di Los Angeles, Berlin dan Seoul, Xsolla, di bawah kepimpinan Shurick, sedang membentuk masa depan permainan dan Metasemesta, memupuk industri yang lebih terpencar dan terangkum.

Untuk maklumat tambahan tentang Shurick Agapitov, sila kunjungi: themarque.com atau LinkedIn.com

Maklumat Tentang Xsolla

Xsolla ialah syarikat perdagangan permainan video global dengan set alatan dan perkhidmatan yang mantap dan berkuasa direka bentuk khusus untuk industri permainan video. Sejak penubuhan Xsolla pada tahun 2005, syarikat itu telah membantu ribuan pembangun dan penerbit permainan pelbagai saiz dengan membiayai, memasarkan, melancarkan dan menjana pendapatan permainan mereka secara global dan merentasi platform berbilang. Sebagai peneraju berinovatif dalam perdagangan permainan, misi Xsolla ialah menyelesaikan kerumitan yang wujud dalam pengedaran, pemasaran dan penjanaan pendapatan global bagi membantu rakan niaga kami mencapai lebih banyak kawasan geografi, menjana lebih banyak hasil dan mewujudkan hubungan dengan pemain di seluruh dunia. Beribu pejabat dan diperbadankan di Los Angeles, California, dengan pejabat di London, Berlin, Seoul, Beijing, Kuala Lumpur, Tokyo dan bandar lain di seluruh dunia, Xsolla memberikan sokongan kepada tajuk permainan utama seperti Valve, Twitch, Roblox,, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo dan banyak lagi.

Untuk maklumat tambahan dan mengetahui lebih lanjut, sila kunjungi: xsolla.com

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53889100/en
 
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17861

No comments:

Post a Comment