Friday, January 25, 2019

FACEBOOK MEMPERAKUI DOUBLEVERIFY UNTUK MENGURUSKAN KESELAMATAN JENAMA

Memberikan kawalan keselamatan jenama yang diperkemas kepada pengiklan merentasi inventori Facebook


NEW YORK, 25 Jan (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- DoubleVerify ("DV") peneraju penyedia bebas perisian dan analisis ukuran pasaran, hari ini mengumumkan bahawa ia telah diperakui untuk keupayaan Keselamatan Jenama Facebook dalam program Rakan Kongsi Pemasaran Facebook (FMP). Perakuan ini bakal mengembangkan dan menguatkan perlindungan keselamatan jenama DV merentas inventori video strim dalaman, Artikel Segera dan Rangkaian Audiens Facebook.

Pelanggan DV akan memperoleh manfaat daripada liputan komprehensif di Facebook, sama seperti di platform pembelian lain – termasuk kebolehan untuk memantau 75+ kategori penghindaran kandungan, mencipta senarai penggantian tapak dan app, dan mengelakkan app yang tidak diingini.

“Melindungi reputasi jenama adalah amat penting untuk pengiklan digital besar,” kata Wayne Gattinella, CEO DoubleVerify. “Kami berkongsi komitmen Facebook untuk mengekalkan pasaran yang telus dan dipercayai, dan kami teruja dengan inisiatif baharu ini.”

Facebook telah membangunkan API automasi unik yang akan membolehkan penyepaduan yang lebih mendalam antara Facebook dan platform DoubleVerify, yang membenarkan akses terus dan tepat pada masanya ke maklumat Facebook. Hasilnya, melalui API ini, DV akan mampu memusatkan persediaan dan pengurusan keselamatan jenama dan mengautomasikan kemas kini penyekatan ke Facebook – menyediakan perlindungan keselamatan jenama komprehensif sambil menjimatkan masa dan tenaga pengurusan pembeli.

DV telah bekerjasama dengan Facebook sejak Oktober 2017 untuk kebolehlihatan dan perlindungan penipuan. Penyepaduan yang lebih mendalam ini meluaskan objektif, pengukuran kebolehlihatan pihak ketiga, keselamatan jenama dan penipuan/SIVT merentasi inventori iklan Facebook, yang memberikan pengiklan global kejelasan dan keyakinan dalam pelaburan digital mereka.

Perihal DoubleVerify

DoubleVerify ialah peneraju penyedia bebas untuk perisian, data dan analisis ukuran pemasaran yang mengesahkan kualiti dan keberkesanan media digital untuk jenama dan platform media terbesar dunia. DV menyediakan ketelusan dan kebertanggungjawapan media untuk memberikan kualiti impresi tahap tertinggi demi prestasi pengiklanan maksimum. Sejak 2008, DV telah membantu ratusan syarikat Fortune 500 memperoleh yang terbanyak daripada perbelanjaan media mereka dengan memberikan penyelesaian terbaik merentasi ekosistem digital, yang membantu membina industri lebih baik. Ketahui lebih lanjut di www.doubleverify.com

Hubungan Media
Chris Harihar dari Crenshaw Communications, bagi pihak DoubleVerify
chris@crenshawcomm.com
212.367.974

SUMBER : DoubleVerify

No comments:

Post a Comment