Thursday, April 13, 2023

DCH MEMENDEKKAN KITARAN INTEGRASI SEBANYAK 70 PERATUS DENGAN BOOMI

 

DCH Memendekkan Kitaran Integrasi sebanyak 70 Peratus Dengan Boomi

· Konglomerat yang berpusat di Hong Kong memperkukuhkan penyampaian perkhidmatan melalui platform Boomi, membawa transformasi digital ke tahap seterusnya
· Platform kod rendah Boomi membantu DCH memendekkan kitaran integrasi sebanyak 70 peratus, sambil menjalankan beberapa aplikasi secara serentak

HONG KONG & CHESTERBROOK, Pa., 13 April (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Boomi™, peneraju ketersambungan dan automasi pintar, pada hari ini mengumumkan bahawa pengedar antarabangsa Dah Chong Hong Group (DCH) telah melaksanakan platform Boomi untuk memodenkan integrasi warisan dan mempercepat perjalanan transformasi digitalnya.

Berpusat di Hong Kong, DCH merupakan syarikat pengedaran terkemuka di Asia yang beroperasi di industri permotoran, penjagaan kesihatan, makanan, elektrik, dan barang pengguna. Dengan lebih daripada 16,000 pekerja dan operasi meluas di 13 ekonomi Asia, DCH terus berkembang dan menginovasi keseluruhan seni bina IT untuk memperkukuhkan penyampaian perkhidmatan dan mendorong pertumbuhan dengan lebih lanjut.

"Bekerjasama dengan lebih daripada 300 rakan kongsi perniagaan global, kami menempatkan sejumlah besar data penting di seluruh timbunan aplikasi kami,” kata Kenneth Chan, Arkitek Perusahaan di Dah Chong Hong Holdings Limited. “Pekerja kami memerlukan akses ke data ini untuk mendapatkan pandangan yang tidak ternilai mengenai pelanggan kami, memahami keperluan mereka dengan lebih baik, dan menyampaikan piawaian perkhidmatan yang terkemuka dalam industri. Untuk mencapai matlamat ini, kami memerlukan rakan kongsi seperti Boomi untuk membantu kami menginovasi dan mencapai matlamat pendigitalan kami.”

Metrik utama objektif integrasi DCH adalah untuk mewujudkan seni bina dan piawaian integrasi perusahaan yang jelas. Ini akan memastikan penyesuaian data yang konsisten dan membolehkan akses cepat ke seluruh unit perniagaan untuk menyokong inovasi jangka panjang yang berterusan. Bertindak atas nasihat penyepadu sistem Laputa Technologies, DCH melaksanakan platform Boomi untuk meningkatkan sistemnya. Platform digital membolehkan pekerja DCH memecah silo data dan mendapat manfaat daripada automasi selanjutnya. Akibatnya, unit perniagaan yang berbeza dalam DCH dapat mengekstrak data untuk pelaporan dengan cepat dan efisien.

“DCH diperlukan untuk menyatukan aplikasi teras dan data di seluruh ekosistem IT dengan sedikit gangguan yang mungkin,” kata Felix Chan, Arkitek Penyelesaian di Laputa Technologies. “Dengan banyak sistem, proses, dan unit perniagaan untuk berhubung, ia adalah penting bagi DCH untuk mempunyai strategi pelaksanaan yang tepat untuk mencapai hasil IT yang diinginkan. Kami mengesyorkan penyelesaian integrasi Boomi yang mantap dan bersatu, yang memberikan ketangkasan kepada DCH untuk memenuhi keperluan perniagaan segera dan masa depan.”

Sebagai tambahan kepada antara muka intuitif dan kod rendah, model harga berdasarkan penggunaan Boomi ialah sebab utama DCH memilih platform Boomi. Dengan Boomi, DCH dapat memperoleh skala yang diperlukan untuk memaksimumkan nilai objektif integrasinya dan mempercepat transformasi digital.

"Terima kasih atas sokongan yang sangat baik daripada pasukan Boomi dan platform terkemuka kategori mereka, kami kini mempunyai penyelesaian platform sebagai perkhidmatan (iPaaS) yang mempunyai integrasi mantap bagi mengurangkan masa kitaran integrasi purata kami sebanyak 70 peratus, dan mampu menyokong empat hingga lima projek aplikasi secara serentak,” ditambahkan oleh Chan.

"Dalam landskap yang kompetitif ini, keterlihatan dan ketersambungan ke dalam data yang dikongsi antara rakan kongsi perniagaan dan pelanggan adalah sangat penting untuk kejayaan bagi mana-mana perniagaan," kata HonChew Seetoh, Pengarah Asia, Boomi. “Platform Boomi membolehkan DCH memaksimumkan fleksibiliti, ketangkasan, dan skalabiliti awan, memecahkan silo di seluruh persekitaran yang diedarkan, dan yang lebih penting, membuka kunci kekuatan data.”

Boomi mengetengahkan komuniti yang berkembang lebih daripada 100,000 ahli dan salah satu susunan GSI terbesar di ruang iPaaS. Syarikat ini menawarkan rangkaian di seluruh dunia yang terdiri daripada kira-kira 800 rakan kongsi, termasuk Accenture, Deloitte, SAP, dan Snowflake; dan bekerjasama dengan penyedia perkhidmatan awan skala hiper terbesar, termasuk Amazon Web Services, Google, dan Microsoft, antara satu sama lain.

Termasuk dalam senarai Deloitte Technology Fast 500™ dan Inc. 5000 sebagai salah satu syarikat teknologi yang paling pesat berkembang di Amerika, Boomi juga telah memenangi dua Anugerah Stevie®, untuk Syarikat Tahun Ini dan Inovasi Produk Antarabangsa; Anugerah Gold Globee® dalam kategori Platform sebagai Perkhidmatan (PaaS); Anugerah Merit untuk Teknologi dalam kategori Perkhidmatan Awan; Anugerah Stratus sebagai Peneraju Global dalam Pengkomputeran Awan 2022, dan mendapat penarafan 5 bintang yang berprestij dalam Panduan Program Rakan Kongsi CRN selama dua tahun berturut-turut.

Sumber Tambahan
 

· Ketahui lebih lanjut mengenai platform Boomi
· Baca lebih lanjut tentang kepimpinan Boomi dalam integrasi awan
· Cari penyelesaian di Boomi Discover
· Terokai Komuniti Boomiverse
· Ikuti Boomi di TwitterLinkedInFacebook, dan YouTube
 

Mengenai Boomi

Boomi bertujuan menjadikan dunia sebagai tempat yang lebih baik dengan menghubungkan semua orang ke segala-galanya, di mana-mana tempat sahaja. Perintis platform integrasi sebagai perkhidmatan (iPaaS) yang berasaskan awan, dan kini perisian global sebagai perkhidmatan (SaaS) yang terkemuka dalam kategori, Boomi menarik pangkalan pelanggan terbesar di antara vendor platform integrasi dan rangkaian di seluruh dunia kira-kira 800 rakan kongsi – termasuk Accenture, Capgemini, Deloitte, SAP, dan Snowflake. Organisasi global beralih ke platform Boomi yang memenangi anugerah untuk menemui, mengurus, dan mengatur data, sambil menyambungkan aplikasi, proses, dan orang untuk hasil yang lebih baik dan lebih cepat. Untuk maklumat lebih lanjut, sila layari http://www.boomi.com.

© 2023 Boomi, LP. Boomi, logo ‘B’, dan Boomiverse adalah tanda dagangan Boomi, LP atau anak syarikat atau sekutunya. Hak cipta terpelihara. Nama atau tanda lain mungkin merupakan tanda dagangan pemiliknya masing-masing.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53377117/en

Maklumat Hubungan

Boomi:
Jasmine Ee
Ketua Perhubungan Media dan Penganalisis, APJ
jasmine.ee@boomi.com
 
Sumber: Boomi

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment