Thursday, April 27, 2023

HILLSTONE NETWORKS MENINGKATKAN TAHAP KESELAMATAN SIBER DENGAN INTEGRASI YANG LEBIH CANGGIH

Strategi keselamatan siber bersepadu membawa Liputan, Kawalan, dan Konsolidasi kepada perusahaan global.

SAN FRANCISCO, 26 April (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Hillstone Networks, peneraju dalam penyediaan solusi keselamatan siber, kini memperkenalkan pendekatan baharu dalam membantu pelanggan mencapai ketahanan siber. Solusi keselamatan siber bersepadu yang dikemukakan dapat mengatasi kesenjangan dalam keselamatan dan cabaran yang dihadapi oleh CISO dan profesional keselamatan. Pendekatan ini membawa liputan, kawalan, dan konsolidasi yang setanding dengan perisian keselamatan siber terkini untuk melindungi perusahaan global daripada serangan siber yang multilapisan dan berperingkat.

"Transformasi digital merupakan keutamaan bagi setiap syarikat dan cabaran bagi setiap organisasi IT kerana data memainkan peranan penting dalam memacu perniagaan dan kini dihasilkan, diproses dan dianalisis di pelbagai lokasi termasuk di pengkomputeran tepi (edge computing), rangkaian awan hibrid, dan pelbagai persekitaran awan (multi-cloud)," kata Tim Liu, CTO dan Co-founder di Hillstone Networks. "CISO hari ini menghadapi cabaran dari setiap arah dalam menangani infrastruktur yang berkembang pesat, landskap ancaman yang sentiasa berubah, dan kompleksiti dan kos yang semakin meningkat. Pendekatan kami memberikan platform terpusat, mudah alih dan boleh dikembangkan untuk membantu CISO meningkatkan ketahanan siber organisasi mereka dan melindungi aset kritikal."

Pendekatan keselamatan siber bersepadu daripada Hillstone Networks mengatasi cabaran keselamatan siber secara terus-menerus dalam tiga bidang utama: menjaga keselamatan rangkaian, mengurangkan ancaman dan melindungi beban kerja. Pendekatan ini terus diperkukuh melalui komitmen yang kukuh terhadap inovasi dan penghasilan produk baru.

Jaminan Rangkaian Tanpa Sekat: Sifar Kepercayaan Bermula Dari Sini.

Penyelesaian Keselamatan Rangkaian Hillstone Networks yang Bersepadu dan Siap Sedia Untuk Masa Depan memberikan landasan yang kukuh bagi senibina sifar kepercayaan (zero-trust architecture), serta memberikan kebolehupayaan keselamatan yang fleksibel dan dapat meningkat mengikut permintaan perniagaan.

Bagi pusat data hiperskala, Hillstone X25812 Data Center Firewall yang baru diumumkan, memberikan kebolehupayaan tinggi dan skalabiliti dengan kadar pemprosesan firewall sehingga 3.5 Tbps, 720 juta sambungan serentak, dan 19 juta sesi baru setiap saat. Penyelesaian ini dilengkapi dengan ciri-ciri keselamatan yang mantap dan kemampuan rangkaian terkini bagi syarikat besar, pembawa, dan penyedia perkhidmatan Internet, sambil memastikan kecekapan tenaga dan mengurangkan cap kaki karbon.

Kurangkan Ancaman: Tangani Ancaman Sebelum Serangan

Hillstone Networks telah memperkenalkan Sistem Pengesan dan Tindak Balas ancaman yang hebat dengan kuasa kecerdasan buatan (AI), yang mampu mengesan dan mencegah serangan sebelum aset paling penting dalam perniagaan iaitu data, diancam.

Dengan sokongan daripada Breach Detection System (BDS) Hillstone Networks yang canggih, versi terbaru 3.7 telah mengalami peningkatan fungsi yang lebih meluas untuk memastikan perlindungan yang lebih baik daripada ancaman rangkaian dan serangan siber. Sistem ini juga menyokong rangkaian MITRE ATT&CK yang terkini untuk meningkatkan pengesanan ancaman, serta memudahkan pengurusan aset secara automatik dan menyempurnakan integrasi dengan penyelesaian pengurusan ancaman yang komprehensif, Hillstone iSource XDR.

Melindungi Beban Kerja: Perlindungan Tanpa Sempadan.

Penyelesaian Uncompromising Cloud Workload Protection Hillstone memastikan persekitaran data dan beban kerja perusahaan adalah selamat sepenuhnya.

Dengan pengasingan mikro rangkaian yang terperinci dan teknologi penghalaan trafik bertauliah, versi terkini CloudArmour Hillstone telah ditingkatkan dengan kemampuan antivirus yang berkuasa, memberikan perlindungan ancaman yang lebih baik dan meningkatkan kebolehlihatan terhadap beban kerja di awan, supaya organisasi dapat menggunakan infrastruktur awan yang mempunyai ketahanan siber yang kukuh.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Penyelesaian Keselamatan Siber Bersepadu Hillstone Networks, sila berhubung dengan para pakar Hillstone dalam majlis RSAC 2023 yang akan dianjurkan di #1155 Moscone South, San Francisco, dari 24 April - 27 April.

Mengenai Hillstone Networks

Hillstone Networks merupakan peneraju dalam bidang keselamatan siber yang menawarkan perlindungan menyeluruh dan meluas kepada syarikat-syarikat dari pelbagai saiz, dari hujung rangkaian hingga awan, dan termasuk pelbagai jenis beban kerja.

Pendekatan Keselamatan Siber Bersepadu oleh Hillstone Networks memberikan perlindungan yang luas, mengawal, dan mengkonsolidasikan rangkaian untuk lebih daripada 26,000 syarikat di seluruh dunia. Maklumat lanjut boleh didapati di www.hillstonenet.com

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17062

No comments:

Post a Comment