Wednesday, April 19, 2023

GREENWAY GRID GLOBAL PTE. LTD. & TEPCO POWER GRID, INC.: PENJUALAN "NFT ASET KUASA ELEKTRIK (KAD NFT MENARA TRANSMISI, KAD NFT TIANG UTILITI)"




~ Menceburi Dunia WEB 3.0 ~

SINGAPORE & TOKYO, 18 April (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Greenway Grid Global Pte. Ltd. (Ibu Pejabat: Singapura, Presiden: Kazuhiko Shiba; selepas ini dirujuk sebagai, "GGG") dan Tokyo Electric Power Grid Co., Ltd. (Ibu Pejabat: Chiyoda-ku, Tokyo, Presiden/CEO: Yoshinori Kaneko; selepas ini dirujuk sebagai, "TEPCO PG") dengan sukacitanya mengumumkan penjualan "NFT Aset Kuasa" di laman web mereka bermula pada hari Isnin, 3 April 2023. NFT ialah gambar aset kuasa TEPCO PG, seperti menara penghantaran dan tiang utiliti, yang telah didigitalkan menggunakan teknologi NFT.

Pasaran NFT global dikatakan bernilai trilion yen, dan pasaran domestik dijangka berkembang daripada beberapa puluh bilion yen kepada ratusan bilion yen menjelang 2030.

GGG melihat ini sebagai peluang untuk menerima aliran Web3.0 yang berkembang dan menghasilkan dan menjual "Aset Kuasa Elektrik NFT (Kad NFT Menara Transmisi, Kad NFT Tiang Utiliti)" yang berdasarkan "Kad Menara Transmisi" TEPCO PG, yang telah digunakan terutamanya untuk tujuan pengambilan. Tambahan pula, kami merancang untuk bekerjasama dengan DEA, yang mempunyai pengalaman dengan, dan kehebatan teknikal WEB3.0 yang telah ditanam melalui, permainan NFT dan pasaran NFT, untuk meneroka cara baharu untuk menambah nilai melebihi pemilikan "Aset Kuasa Elektrik NFT."*⁴

Dalam menghasilkan aset kuasa elektrik NFT, TEPCO PG menyediakan foto kemudahan yang selaras dengan pemandangan dan kisah setiap aset daripada antara aset kuasa elektrik yang dimiliki TEPCO PG, yang menjangkau dari bandar hingga ke pergunungan, sekali gus menyampaikan daya tarikan aset kuasa elektriknya dan menyokong pengambilan dan aktiviti lain di seluruh industri kuasa.

*¹ Token Tidak Sepiawai(NFT). NFT menggunakan teknologi blok rantai untuk mencipta aset digital yang unik.
*² WEB3.0 ialah "ekonomi yang mencipta, memegang, dan menukar nilai menggunakan token, seperti mata wang kripto, pada blok rantai". Sumber: Web3.0 (METI/Kementerian Ekonomi, Perdagangan dan Industri)
*³ DEA (Digital Entertainment Asset Pte. Ltd.). Sejak dilancarkan pada 26 Mei 2020, platform permainan NFT "PlayMining" telah memperoleh lebih 2.7 juta pengguna di lebih 100 negara. DEAPcoin ialah token Main-untuk-Dapat yang pertama di Jepun, dan "PlayMining" ialah ekonomi token Main-untuk-Dapat yang pertama di dunia, menerajui bidang GameFi di dunia.
*⁴ Menandatangani MOU dengan Digital Entertainment Asset Pte. Ltd. untuk pertimbangan Permainan Sumbangan Sosial Mampan Menggunakan “Aset Kuasa Elektrik NFT”
https://www.greenwaygrid.global/signing_of_mou_with_dea/

Sila lihat lampiran di bawah untuk mendapatkan gambaran keseluruhan "NFT Aset Kuasa Elektrik (Menara Transmisi dan Kad NFT Tiang Utiliti)" dan kaedah penjualan.

Gambaran keseluruhan dan kaedah penjualan
“Aset Kuasa Elektrik NFT (Menara Transmisi dan kad NFT Tiang Utiliti)”


1. Jenis dan harga kad

(kad NFT Menara Transmisi)

· Pangkat S (1 jenis x 5 helai): 100,000 yen/1 helaian (termasuk cukai)
· Pangkat A (2 jenis x 10 helai): 30,000 yen/1 helaian (termasuk cukai)
· Pangkat B (2 jenis x 10 helai): 10,000 yen/1 helaian (termasuk cukai)
· Pangkat C (5 jenis x 20 helai): 3,000 yen/1 helaian (termasuk cukai)

(Kad NFT tiang utiliti)

· Pangkat S (1 jenis x 5 helai): 100,000 yen/1 helaian (termasuk cukai)
· Pangkat A (2 jenis x 10 helai): 30,000 yen/1 helaian (termasuk cukai)
· Pangkat B (2 jenis x 10 helai): 10,000 yen/1 helaian (termasuk cukai)
· Pangkat C (5 jenis x 20 helai): 3,000 yen/1 helaian (termasuk cukai)

2. Jumlah Jualan

10 jenis kad NFT Tiang Transmisi, 10 jenis kad NFT tiang Utiliti, 290 helai kesemuanya

3. Tempoh Jualan

3 hingga 30 April 2023

*Jualan bermula pada 9:00 (JST) pada 3 April (Isnin)

4. Jualan

Dijual di laman web berikut
https://nft.hexanft.com/en/users/g1mRrrU3HXQTDP?collection=%
E3%80%90%E9%9B%BB%E6%9F%B1%E3%80%91%
E3%83%A9%E3%83%B3%E3%82%AFS


5. Faedah

Jika anda membeli satu atau lebih NFT daripada setiap pangkat (S hingga C), anda akan menerima "NFT Aset Kuasa Elektrik Premium". (Lihat URL di atas untuk butiran)

6. Penglibatan Pengeluaran

Pengeluaran: Greenway Grid Global. Pte. Ltd.
Di taja oleh: Kumpulan Kajian Teknologi Pembinaan Talian Transmisi

Foto: TEPCO Power Grid, Inc.
Disokong oleh: Digital Entertainment Asset Pte. Ltd

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53381243/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17035

No comments:

Post a Comment