Friday, May 19, 2023

CERTIK MENTAKRIFKAN SEMULA KESELAMATAN DALAM KRIPTO MELALUI PENYEPADUAN SKOR KESELAMATAN DENGAN COINMARKETCAP

· CertiK ialah syarikat audit kontrak pintar dan keselamatan Web3 yang terkemuka, dengan kira-kira 70% bahagian pasaran daripada 500 projek teraudit CoinMarketCap teratas.

· Penyepaduan Skor Kepercayaan CertiK ke dalam CoinMarketCap adalah satu lonjakan ke hadapan untuk keselamatan dan ketelusan merentas industri Web3.

New York, New York, 19 Mei (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) --  CertiK, firma keselamatan terkemuka Web3, dengan bangganya mengumumkan penyepaduan Skor Keselamatannya ke dalam CoinMarketCap, platform yang paling banyak digunakan untuk menentukan kedudukan dan menemui mata wang kripto.

Skor Keselamatan CertiK menyenaraikan projek berdasarkan set metrik keselamatan yang komprehensif, membolehkan pengguna menilai keselamatan projek dengan mudah sepintas lalu. Dengan menilai faktor seperti kod kontrak pintar, audit kod dan latar belakang pasukan pembangun, Skor Keselamatan ialah tambahan yang hebat kepada kit alat pelabur yang rajin.

Sejak dilancarkan pada 2013, CoinMarketCap telah memantapkan dirinya sebagai platform utama untuk menjejaki harga, permodalan pasaran, volum dagangan dan statistik mata wang kripto yang lain. CoinMarketCap ialah pelabuhan panggilan pertama untuk ramai peserta ke dunia crypto, dan dengan rangkaian sumber pendidikan dan teknikal yang sentiasa berkembang, ia kekal sebagai alat yang sangat diperlukan untuk semua pengguna dan pelabur. CertiK telah mengaudit lebih 70% daripada 500 projek Web3 teratas seperti yang disenaraikan oleh CoinMarketCap.

CERTIK MENTAKRIFKAN SEMULA KESELAMATAN DALAM KRIPTO MELALUI PENYEPADUAN SKOR KESELAMATAN DENGAN COINMARKETCAP

No comments:

Post a Comment