Wednesday, May 10, 2023

TOSHIBA MENGELUARKAN PEMENCIL DIGITAL YANG MENYUMBANGKAN KEPADA PENGHANTARAN DATA TERPENCIL BERKELAJUAN TINGGI YANG STABIL DALAM APLIKASI PERINDUSTRIAN

Toshiba: Pemencil digital Siri DCL54xx01 yang menyumbang kepada penghantaran data terpencil berkelajuan tinggi dalam aplikasi perindustrian. (Grafik: Business Wire)

- Kekebalan fana mod biasa tinggi (CMTI) dan kadar data berkelajuan tinggi -

KAWASAKI, Jepun, 10 Mei (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation ("Toshiba") telah melancarkan pemencil digital empat saluran berkelajuan tinggi, "Siri DCL54xx01," yang menampilkan 100kV/μs (min) kekebalan fana mod biasa tinggi (CMTI) dan kadar data berkelajuan tinggi sebanyak 150Mbps. Jumlah penghantaran enam produk dalam siri ini bermula hari ini.

Memastikan keselamatan dan kebolehpercayaan peralatan automasi kilang memerlukan peranti pemencil yang memastikan penebatan dan mengelakkan penyebaran bunyi. Toshiba kini menawarkan pemencil digital sebagai penyelesaian yang menangani keperluan untuk komunikasi isyarat berbilang saluran dan kelajuan lebih tinggi dan CMTI yang tinggi.

Produk baharu menggunakan kaedah penghantaran tertebat jenis gandingan magnet proprietari Toshiba untuk menyampaikan CMTI yang tinggi sebanyak 100kV/μs (min) [1]. Ini merealisasikan toleransi yang tinggi terhadap bunyi elektrikal antara output/input dalam komunikasi isyarat terpencil, dan juga menyumbang kepada penghantaran isyarat kawalan dan operasi peralatan yang stabil. Dengan herotan kelebaran nadi rendah mereka iaitu 0.8ns (biasa.) [2] dan kadar data berkelajuan tinggi sebanyak 150Mbp (maks), pemencil digital sesuai untuk aplikasi komunikasi berkelajuan tinggi berbilang saluran seperti antara muka I/O dengan komunikasi SPI.

Toshiba telah menyediakan pelanggannya dengan pengganding foto, peranti pemencilan yang memastikan penebatan melalui gandingan optik, selama 50 tahun sekarang. Bergerak ke hadapan, syarikat akan mengembangkan barisan pemencil digital empat saluran berkelajuan tinggi, serta bilangan saluran dan pakej, dan menawarkan peranti penebat berkualiti tinggi yang menyokong penghantaran data masa nyata yang boleh dipercayai yang diperlukan untuk kawalan peralatan perindustrian sebagai tambahan kepada pengganding foto.

Aplikasi
  • Sistem automasi perindustrian (antara muka I/O, pengawal logik boleh atur cara, dsb.)
  • Kawalan motor
  • Pembalik
Ciri
  • Kekebalan fana mod biasa tinggi: CMTI=100kV/μs (min)
  • kadar data berkelajuan tinggi: tbps=150Mbps (maks)
  • Herotan kelebaran nadi rendah: PWD=0.8ns (biasa.) (VDD1=VDD2=5V)
  • Empat saluran:
    Empat saluran arah ke hadapan dan sifar saluran arah berbalik
    Tiga saluran arah ke hadapan dan satu saluran arah berbalik
Nota:
[1] Keadaan ujian: VI= VDD atau 0V, VCM=1500V, Ta=25°C
[2] Keadaan ujian: VDD1=VDD2=5V, Ta=25°C

TOSHIBA MENGELUARKAN PEMENCIL DIGITAL YANG MENYUMBANGKAN KEPADA PENGHANTARAN DATA TERPENCIL BERKELAJUAN TINGGI YANG STABIL DALAM APLIKASI PERINDUSTRIAN

No comments:

Post a Comment