Thursday, December 14, 2023

FORTREA MEMANGGIL LEMBAGA PENASIHAT TAPAK BAHARU

Lembaga Penasihat Tapak Fortrea menghimpunkan pemimpin penyelidikan untuk fokuskan pada perhubungan tapak, penaja dan pesakit yang kian berkembang



DURHAM, N.C., 14 Dis (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Fortrea (Nasdaq: FTRE) (“Syarikat”), sebuah organisasi penyelidikan kontrak global (CRO) terkemuka, hari ini mengumumkan ia mengadakan mesyuarat sulung Lembaga Penasihat Tapaknya minggu lepas, kerjasama antara tapak penyiasat penyelidikan klinikal (“tapak”) dan pemimpin industri untuk mencipta pengalaman percubaan klinikal yang lebih baik untuk tapak, pesakit dan penaja kajian klinikal (“penaja”) dengan menyasarkan perubahan dalam teknologi, perancangan operasi dan penyampaian, terma komersial dan penglibatan komuniti.

Fortrea mengutamakan tapak dan penyiasat dalam perancangan percubaan klinikal, memanfaatkan perspektif mereka bagi memacu perubahan yang akan meningkatkan kelajuan pelaksanaan percubaan, memudahkan kajian bermula dan meningkatkan kecekapan perekrutan. Perubahan ini menangani cabaran yang telah lama wujud dalam ujian klinikal dan akan menghasilkan pengalaman percubaan tapak, pesakit dan penaja yang lebih baik. Lembaga Penasihat Tapak akan bertanggungjawab untuk memberikan pandangan dan maklum balas tentang strategi dan penyelesaian yang dicadangkan berkenaan tapak, pesakit, operasi percubaan dan teknologi yang berkaitan.

“Tapak dan penyiasat adalah penting kepada industri ini pada setiap peringkat pembangunan klinikal dan sejak dahulu menghadapi cabaran yang sukar untuk diselesaikan dalam ujian klinikal sahaja. Kami mengalu-alukan pandangan mereka dalam reka bentuk protokol dan melibatkan mereka secara aktif dalam perbualan awal dengan pasukan operasi dan penaja kami untuk segera mewujudkan pelan percubaan yang paling cekap dan tertumpu kepada pesakit,” kata Mike Clay, naib presiden, Strategi Pembangunan dan Pertumbuhan, di Fortrea. “Pembentukan Lembaga Penasihat Tapak menandakan pecutan strategi tertumpu tapak kami dan merangkumi perwakilan daripada pemimpin-pemimpin handalan, mewujudkan kumpulan pemikir untuk industri kami. Lembaga Pengarah juga akan menjadi asas kepada keupayaan kami untuk bertindak balas kepada penaja dengan memberikan pandangan yang meningkatkan kebolehramalan percubaan mereka, bekerjasama untuk membangunkan pelan operasi yang cekap dan menyediakan keyakinan yang tinggi kepada penaja dalam kelajuan perekrutan pesakit dan penghantaran percubaan keseluruhan.”

Ahli sulung Lembaga Penasihat Tapak Fortrea termasuk pemimpin dan pakar dari Circuit Clinical, Elligo Health Research, FutureMeds, Javara, MD Anderson Cancer Center Foundation Spain, ObjectiveHealth, Pratia S.A. dan Velocity Clinical Research, mewakili 440 tapak merentasi lebih daripada 25 bidang terapeutik dan sembilan negara serta menyediakan akses kepada komuniti pesakit yang pelbagai.

Ulasan oleh ahli Lembaga Penasihat Tapak Fortrea…

“Kami amat percaya bahawa pendekatan kolaboratif ini yang menggabungkan CRO dan juga tapak, akan membolehkan semua pihak berkepentingan menyelaraskan dengan lebih berkesan pada perspektif dalam pasaran percubaan klinikal,” kata Łukasz Bęczkowski, ketua pegawai operasi di Pratia. “Ini, sudah pasti, memperkasakan kami untuk bertindak bersama dengan cara yang lebih cekap. Inisiatif seperti ini memainkan peranan penting dalam mendorong kita semua ke arah perubahan yang positif dan dipercepatkan.”

“Fortrea mengambil pendekatan 'dengar dahulu' dengan memberikan tapak suara yang saksama terhadap amalan kerja yang paling berkesan untuk komuniti pesakit dinamik dan pihak berkepentingan tapak, yang membawa kepada perkhidmatan terbaik kepada penaja percubaan klinikal,” kata Nick Spittal, ketua pegawai operasi di Velocity Clinical Research.

“Fortrea menerajui industri dalam menjadikan perkongsian lebih produktif dan cekap, bermula daripada proses percubaan hinggalah hubungan perniagaan, semuanya dalam usaha untuk mempercepatkan produk baharu ke pasaran,” kata Barry Simms, ketua pegawai operasi di Elligo Health Research.

“Menyediakan penyelesaian akses pesakit yang sesuai adalah penting dalam menentukan kejayaan muktamad percubaan klinikal. Dari segi sejarah, penyedia penjagaan tidak terlibat dalam pembangunan awal perancangan dan strategi penyelidikan,” kata Colleen Hoke, ketua pegawai eksekutif di ObjectiveHealth. “Kami sangat menyokong Fortrea menggunakan pendekatan baharu yang inovatif untuk melibatkan penyedia perkongsian tapak penjagaan kesihatan, yang merupakan kunci untuk menyampaikan hasil penyelidikan yang berjaya, pada awal proses perancangan.”

“FutureMeds berbesar hati untuk menyertai Lembaga Penasihat Tapak Fortrea untuk membina persefahaman yang lebih baik antara pemegang kepentingan utama dalam industri penyelidikan klinikal,” kata Radek Janiak, ketua pegawai eksekutif di FutureMeds. “Mendengar pandangan pesakit, penyiasat dan tapak akan meletakkan Fortrea pada kedudukan teratas untuk membawa terapi baharu ke pasaran.”

“Bekerja merentasi ekosistem percubaan klinikal yang luas adalah kompleks dan memerlukan perkongsian sangat berfungsi berpaksikan yang kepercayaan dan kecekapan,” kata Michelle Rule, naib presiden kanan pengoptimuman perusahaan di Javara. “Komitmen tulen Fortrea untuk membina forum dan hubungan kerja melalui Lembaga Penasihat Tapak menunjukkan dedikasi untuk memajukan semua pihak berkepentingan dalam penyelidikan dan, yang paling utama, pesakit.”

Perihal Fortrea

Fortrea (Nasdaq: FTRE) ialah pembekal global terkemuka bagi pembangunan klinikal dan penyelesaian akses pesakit ke dalam industri sains hayat. Kami bekerjasama dengan syarikat biofarmaseutikal, peranti perubatan dan diagnostik yang baharu muncul dan besar untuk memacu inovasi penjagaan kesihatan yang mempercepatkan terapi mengubah hidup kepada pesakit yang memerlukan. Fortrea menyediakan pengurusan percubaan klinikal fasa I-IV, farmakologi klinikal, penyelesaian percubaan dibolehkan teknologi yang dibezakan dan perkhidmatan selepas kelulusan. Penyelesaian Fortrea memanfaatkan pengalaman tiga dekad yang merangkumi lebih daripada 20 bidang terapeutik, semangat untuk ketelitian saintifik, wawasan yang luar biasa dan rangkaian tapak penyelidik yang kukuh. Pasukan berbakat dan pelbagai daripada kami kira-kira seramai 19,000 orang yang bekerja di lebih 90 negara dipertingkatkan untuk menyampaikan penyelesaian yang fokus dan tangkas kepada pelanggan di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut tentang cara Fortrea menjadi kuasa transformatif daripada potensi kepada pesakit di Fortrea.com dan ikuti kami di LinkedIn dan X (sebelum ini Twitter) @Fortrea.

Maklumat Hubungan Fortrea:
Media Fortrea: Galen Wilson – 703-298-0802, media@fortrea.com
Media Fortrea: Kate Dillon – 646-818-9115, kdillon@prosek.com 


SUMBER : Fortrea Holdings Inc 

No comments:

Post a Comment