Tuesday, December 19, 2023

IRDETO BEKERJASAMA DENGAN SKARDIN UNTUK MEMPERKENALKAN CI PLUS 2.0 USB CAM YANG CANGGIH UNTUK PENGALAMAN TONTONAN UNGGUL

Pengenalan CI Plus 2.0 USB CAM oleh Irdeto mewakili pencapaian yang besar, meluaskan lingkungan ketersediaan teknologi CI Plus dari pasaran awalnya di Eropah dan Afrika ke Asia buat pertama kali

AMSTERDAM, 18 Dis (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Irdeto, pemimpin dunia dalam keselamatan siber platform digital, berbangga mengumumkan pelancaran komersial Modul Akses Bersyarat CI Plus 2.0 USB (CI Plus 2.0 USB CAM) dengan kerjasama Skardin, sebuah syarikat pembuatan elektronik pengguna yang terkemuka dengan warisan selama 40 tahun dalam penyediaan penyelesaian industri kotak atas set dan jalur lebar. Pelancaran CI Plus 2.0 USB CAM oleh Irdeto menandakan pencapaian yang besar, membuatkan teknologi CI Plus, yang dahulunya hanya ditawarkan di rantau Eropah dan Afrika, kini tersedia di seluruh dunia.

CI Plus 2.0 USB CAM Irdeto dibina berasaskan penyelesaian CI Plus 1.4 yang sudah terbukti, menawarkan semua ciri wajib spesifikasi 1.4. Alat ini dilanjutkan lagi dengan menambah sokongan Perlindungan Kandungan Dipertingkat (ECP) yang direka bentuk khusus untuk melindungi kandungan UHD mengikut spesifikasi MovieLabs. CAM juga tidak mewujudkan legasi, kerana ia serasi dengan semua codec dan resolusi, membolehkan operator TV berbayar untuk memperkenalkan teknik mampatan baharu dan siaran beresolusi lebih tinggi seperti UHD tanpa perlu menggantikan CAM.

Salah satu daripada inovasi hebat yang ditawarkan oleh CI Plus 2.0 ialah faktor bentuk baharu, menggantikan reka bentuk PCMCIA yang tradisional. Walaupun CI Plus 1.4 bergantung pada antara muka legasi yang tidak standard pada TV secara global, CI Plus 2.0 USB CAM Irdeto pula menangani cabaran ini dengan beralih kepada antara muka USB yang dipakai secara global. 

No comments:

Post a Comment