Thursday, December 21, 2023

JENAMA SANDWIC TELUR PREMIUM, EGGDROP UNTUK MEMBUKA KEDAI GLOBAL DI FILIPINA

Poster Rasmi, EGGDROP Filipina (Foto: EGGDROP)

 · 5 kedai EGGDROP akan dibuka di lokasi utama di Filipina bermula pada tahun 2024

· Golden Hind mencari rakan kongsi francais induk global di Filipina dan Thailand
 
SEOUL, Korea Selatan, 21 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- EGGDROP, jenama sandwic telur premium Korea oleh Golden Hind Co., Ltd (Ketua Pegawai Eksekutif, Young-woo Noh), mengumumkan pembukaan kedai global kedua di Filipina selepas Bangkok, Thailand.

Kemasukan EGGDROP ke Filipina berikutan perjanjian 10 kedai di Thailand, negara pengembangan global pertama jenama itu. Ini melengkapkan perjanjian berbilang francais untuk membuka lima kedai di Filipina. EGGDROP akan melancarkan dua kedai di Filipina pada separuh pertama tahun 2024, diikuti dengan tiga kedai tambahan pada separuh kedua tahun tersebut di lokasi utama.

Kemasukan EGGDROP ke dalam pasaran Filipina ialah sebahagian daripada strategi pengembangan agresif di luar negara oleh Golden Hind, bertujuan memberikan pengguna Filipina pengalaman gastronomik baharu yang lazat dan sihat.

Bermula dengan kedai pertama perniagaan itu pada tahun 2017 dan menyempurnakan pembukaan kedai yang ke-298 di Korea Selatan (setakat bulan November 2023), EGGDROP telah berjaya mencapai pertumbuhan jualan mampan dalam masa yang singkat hasil daripada reka bentuk produk yang sensasi, konsep "makanan telur" yang sihat dan lazat, dan reka bentuk makanan dan pakej Boleh Instagram.

Membina pertumbuhan ini di Korea, baru-baru ini EGGDROP menerima pertanyaan mengenai francais dari lebih 30 negara di seluruh dunia, termasuk Amerika Syarikat, Hong Kong, Jepun, Taiwan dan India.

“Kami amat teruja untuk mengumumkan mengenai pengembangan antarabangsa kedua EGGDROP,” kata Youngwoo Noh, Ketua Pegawai Eksekutif Golden Hind. “Kami berharap dapat memberikan pengalaman yang menyeronokkan untuk pengguna di Filipina,” kata Noh. “Di samping Thailand dan Filipina, EGGDROP sedang giat mencari rakan kongsi francais induk di negara lain seperti Amerika Syarikat dan Jepun bertujuan mengukuhkan kehadiran jenama itu pada peringkat global.”

EGGDROP
Telur Menjadi Lebih Baik dengan EGGDROP.
EGGDROP ialah jenama sandwic telur premium yang diinspirasikan oleh telur sebagai “makanan lengkap”, yang memasak hidangan sihat di sekeliling telur hancur diperbuat dengan telur 1 gred dan bahan segar.

Golden Hind
Golden Hind ialah syarikat muda dan berinovatif, serta menyokong “Perniagaan Makanan” sebagai syarikat francais restoran yang ditubuhkan pada tahun 2017 di Seoul. Pada masa ini, EGGDROP merupakan perniagaan yang terkemuka dan sedang menerajui pelbagai jenama lain.

Instagram EGGDROP : http://instagram.com/eggdrop.official
YouTube EGGDROP: https://www.youtube.com/@eggdrop.official
Francais Global EGGDROP: https://eggdrop.co.kr/en/franchise/process.php
Laman Web Rasmi: https://eggdrop.co.kr/en/

[PEMBUKAAN Kedai Utama EGGDROPTHAILAND TH] dalam YouTube EGGDROP

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53872930/en

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Individu untuk Dihubungi
Pasukan Komunikasi
Golden Hind
Hundo Lee
+82 1670-4809
anchor@goldenhind.co.kr
 
Sumber: Golden Hind

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment