Wednesday, December 20, 2023

NIQ MEMANGKINKAN PERTUMBUHAN DENGAN PELANTIKAN KEPIMPINAN STRATEGIK UNTUK MEMACU INOVASI DALAM PERKHIDMATAN PANEL PENGGUNA

CHICAGO, 20 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- NIQ, kuasa rintisan dalam risikan pengguna dan pasaran, dengan bangganya mengumumkan pelantikan Kris Ewing sebagai Presiden Global Perkhidmatan Panel Pengguna (CPS) untuk mempercepat pertumbuhan, memupuk inovasi dan menyampaikan penyelesaian berteraskan pelanggan. Pelantikan kepimpinan ini menegaskan komitmen NIQ yang tidak berbelah bahagi untuk mengembangkan pengukuran bersumberkan pengguna merentasi pelbagai saluran dan kategori, memperkukuh peranan penting dalam menguatkan industri barangan pengguna yang dibungkus (CPG). Semasa NIQ meraikan pencapaian syarikat selama seratus tahun, pelantikan ini menandakan dedikasi untuk memacu perniagaan Panel Pengguna ke era baharu yang cerapan mantap dan dipacu data adalah penting untuk kejayaan industri CPG.

Kenaikan Ewing ke jawatan Presiden Global Perkhidmatan Panel Pengguna menunjukkan bukti komitmen NIQ untuk meningkatkan cerapan dipacu data kepada tahap yang belum pernah terjadi sebelum ini. Melaporkan secara terus kepada Tracey Massey, Ketua Pegawai Operasi di NIQ, Ewing ditugaskan untuk mengemudi pengembangan global aktiviti Panel Pengguna syarikat. Dengan tumpuan yang tajam kepada penawaran produk berbeza, teknologi canggih dan pasukan pakar pembeli dan pengguna, kepimpinan Ewing menyasarkan untuk mewujudkan standard industri baharu.

Bersama 76% pemimpin kanan dari industri FMCG menyatakan bahawa perubahan tingkah laku pengguna dan generasi baharu menjadi cabaran dan peluang untuk pertumbuhan masa depan, tumpuan untuk NIQ melaksanakan komitmen kepada pelanggan yang memberikan cerapan pengguna diterajui masa depan yang membolehkan jenama mewujudkan pertumbuhan jangka panjang.

"Saya cukup teruja dengan peluang untuk memimpin dalam landskap dinamik ini,” kata Kris Ewing, Presiden Global Perkhidmatan Panel Pengguna di NIQ. “Komitmen kami untuk mengembang dan meningkatkan keupayaan kami adalah amat penting bagi memberikan perkhidmatan yang lebih baik kepada pelanggan dan mencapai matlamat besar kami. Saya berharap dapat menerajui perjalanan inovasi dan pertumbuhan ini, memastikan bahawa strategi kami berupaya menarik perhatian dengan keperluan pelanggan dan industri kami yang sentiasa berkembang.”

NIQ secara strategik mengutamakan kemajuan Perkhidmatan Panel Pengguna di seluruh organisasi, memulakan siri tindakan utama:

· Memupuk kejelasan yang lebih besar untuk pelanggan melalui sambungan Perkhidmatan Pengukuran Runcit dan Perkhidmatan Panel Pengguna melalui paparan dinamik dan berintegrasi dalam NIQ Discover (dilancarkan pada tahun 2024).
· Memperkukuh liputan, perwakilan dan kualiti data CPS merentasi pasaran global dengan pelaburan tertumpu dalam sampel terkemuka di UK, Perancis, Itali, Sepanyol, Jerman, Australia, Amerika Syarikat dan Kanada.
· Menyediakan sokongan yang dipertingkat melalui latihan, bengkel dan kepimpinan berwibawa oleh pakar bidang terkemuka industri untuk mendedahkan laluan baharu kepada pertumbuhan dengan memanfaatkan cerapan Pengukuran Runcit dan Panel Pengguna yang terbaik seumpamanya.
· Menyampaikan bacaan trend yang lebih tepat dan andal, terutamanya dalam saluran pertumbuhan utama serta liputan, kategori dan ciri saluran omni yang diperluas.

NIQ memacu kadar kemajuan pengukuran pantas, disokong oleh pelaburan penting dan strategik dalam liputan dan teknologi. Menghayati pendekatan berpandangan jauh, syarikat itu telah menentukan inisiatif kritikal utama untuk memupuk pertumbuhan ketara, dengan CPS bertindak sebagai tonggak utama dalam usaha strategik ini. NIQ berpegang teguh kepada misi syarikat untuk merintis cerapan dan inovasi dalam sfera risikan pengguna dan pasaran, memacu kami ke hadapan ke arah masa depan dengan kemajuan yang tiada tandingannya dan impak industri yang transformatif.

Maklumat Tentang NIQ
NIQ ialah syarikat risikan pengguna yang terkemuka di dunia, menyampaikan pemahaman paling lengkap tentang tabiat membeli pengguna dan mendedahkan laluan baharu kepada pertumbuhan. Pada tahun 2023, NIQ digabungkan dengan GfK, menemukan dua peneraju industri dengan jangkauan global yang tiada bandingannya. Dengan laporan runcit holistik dan cerapan pengguna paling menyeluruh—disampaikan dengan analisis lanjutan melalui platform yang canggih—NIQ menyampaikan Full ViewTM.

NIQ, ialah syarikat portfolio Advent International yang beroperasi di 100+ pasaran, meliputi lebih daripada 90% penduduk dunia. Untuk maklumat lebih lanjut, kunjungi NIQ.com.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Individu untuk Dihubungi
Media
Gillian Mosher
Naib Presiden, Komunikasi
(gillian.mosher@NIQ.com)
 
Sumber: NIQ

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment