Thursday, November 21, 2019

EPIQ MENGEMBANGKAN INISIATIF SELURUH SYARIKAT UNTUK MEMPERCEPAT PELAKSANAAN KECERDASAN BUATAN UNTUK KLIEN SECARA GLOBAL

Pelaburan terselaras dalam teknologi, kerjasama, dan bakat memastikan klien yang bekerja di seluruh dunia boleh menggunakan kecerdasan buatan untuk mencapai hasil terbaik untuk perniagaan mereka

NEW YORK, 21 Nov (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Epiq, peneraju global dalam industri perkhidmatan perundangan, hari ini mengumumkan pengembangan perkhidmatan ePenemuan dan semakan dokumen yang didayakan kecerdasan buatannya (AI) melalui gabungan kerjasama, teknologi proprietari, dan ketersediaan perkhidmatan ditingkatkan secara global.

“AI memberi klien kita kunci untuk mendedahkan nilai yang berkemungkinan, dan mengurangkan risiko dan kos, yang ketara dalam volum yang besar dan berkembang bagi data perniagaan.” kata Roger Pilc, presiden dan pengurus besar, penyelesaian perundangan Epiq.  “Sudah pun merupakan pengamal industri peneraju bagi perkhidmatan semakan dibantu teknologi didayakan AI, Epiq telah mengembangkan capaian global bagi perkhidmatan AI dan kakitangan terlatih.”

Sebagai sebahagian daripada inisiatif AI, hari ini Epiq mengumumkan bahawa Epiq akan melancarkan versi terkini bagi NexLP, Brainspace, dan Relativity Analytics secara global, merentasi pusat data global peneraju industrinya. Selain bekerja dengan peneraju teknologi AI industri terpilih secara rapat, Epiq juga memanfaatkan saintis data dan algoritma proprietari untuk membangunkan produk baharu dengan keupayaan transformatif untuk kliennya.

Untuk mendayakan penggunaannya AI dalam perkhidmatan Epiq sepenuhnya, Epiq sedang mensijilkan lebih daripada 300 semakan dokumen, perkhidmatan klien, arkitek penyelesaian dan ahli pasukan operasi melalui program latihan terperinci dan proprietari.

Dengan pengembangan keupayaan ini, Epiq boleh memberikan perkhidmatan kepada pangkalan klien globalnya dengan berkesan, termasuklah pengurusan bagi projek berbilang bidang kuasa. Kini Epiq boleh menjamin keupayaan konsisten untuk mengurus aliran kerja disokong AI merentasi bahasa seperti Mandarin, Kantonis, Korea dan Jepun.

“Epiq membawakan pengetahuan manusia terdalam kepada seni dan sains semakan data, bekerja dengan pengamal analitis peneraju industri secara rapat,” kata Eric Crawley, naib presiden semakan dan analitis.  “Melombong data sensitif secara berkesan, termasuklah maklumat khas, memerlukan gabungan kecerdasan manusia dan mesin yang teguh. Kami teruja bahawa kecekapan AI kami juga menyediakan kelebihan dalam bahagian pentadbiran maklumat dan pelanggaran data, membenarkan Epiq untuk menyediakan nilai yang lebih luas kepada klien kami.”

Epiq mempunyai pengalaman mendalam dalam menggunakan analitis lanjutan pada hal ePenemuan untuk manfaat kepada kliennya, menggunakan AI dalam lebih 1,000 hal sepanjang tahun lepas, merangkumi pelbagai hal berlitigasi, semakan pengawalseliaan, dan penyiasatan dalaman. Penglibatan klien baru-baru ini merangkumi memanfaatkan AI untuk bank antarabangsa terkemuka, pembekal penjagaan kesihatan kebangsaan, dan salah satu bandar terbesar di Amerika. Jenis hal dan saiz projek berbeza-beza dengan ketara dalam setiap kes, tetapi klien tersebut inginkan manfaat kos, masa dan kualiti yang hanya boleh ditawarkan oleh Epiq.

Tentang Epiq
Epiq, peneraju global dalam industri perkhidmatan perundangan melakukan tugasan berskala besar dan semakin rumit bagi peguam korporat, firma guaman dan profesional perniagaan dengan kecekapan, kejelasan dan keyakinan. Pelanggan mengharapkan Epiq untuk melancarkan pentadbiran operasi perniagaan, saman secara berkumpulan dan tort berkumpulan, laporan mahkamah, ePenemuan, kawal selia, pematuhan, penstrukturan semula dan hal-hal kebangkrapan. Pakar bidang dan teknologi Epiq menghasilkan kecekapan melalui kepakaran dan memberikan keyakinan kepada pelanggan berprestasi tinggi di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut di https://www.epiqglobal.com.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12827

No comments:

Post a Comment