Thursday, November 7, 2019

INDOSAT OOREDOO DAN SYNCHRONOSS BEKERJASAMA UNTUK KETERLIBATAN PELANGGAN YANG DISATUKAN DAN EKOSISTEM EKONOMI DIGITAL BAHARU

Indosat Ooredoo akan melancarkan Platform Pengalaman Digital Synchronoss untuk menyokong model perkhidmatan ekosistem digital baharunya untuk pelanggan pengguna dan perusahaan

BRIDGEWATER, N.J., 6 Nov (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Synchronoss Technologies, Inc. (NASDAQ: SNCR), peneraju global dan pembawa pembaharuan bagi produk awan, pemesejan, digital dan IoT, hari ini mengumumkan bahawa Indosat Ooredoo (IDX:ISAT), pembekal perkhidmatan telekom utama di Indonesia, telah memilih Platform Pengalaman Synchronoss (DXP) untuk menyampaikan pengalaman pengguna disatukan, saling dihubungkan untuk pelanggan merentasi semua saluran keterlibatan. Platform Synchronoss juga akan menyokong projek “ekosistem ekonomi digital masa hadapan” Indosat Ooredoo sebuah inisiatif seluruh negara untuk menggalakkan kerjasama dan membangunkan idea, produk dan cara penggunaan baharu yang melibatkan teknologi IoT untuk memacu pertumbuhan ekonomi.

DXP Synchronoss membenarkan pengendali, pembekal perkhidmatan dan syarikat lain untuk mereka bentuk dan melancarkan pengalaman pengguna interaktif, disatukan merentasi aplikasi mudah alih, pusat panggilan, interaksi tempat jualan di dalam kedai dan dalam talian. Indosat akan menggunakan platform Synchronoss merentasi semua unit perniagaannya, untuk kedua-dua pelanggan pengguna dan perusahaan, untuk meningkatkan ketangkasan operasi dan menyokong perkhidmatan dan ciri digital baharu, serta tawaran rakan kongsi pihak ketiga.

“Pasaran perkhidmatan telekom di Indonesia amat berdaya saing. Untuk organisasi dengan saiz, skala dan capaian seperti kami, kami mesti menjangkaui ketersambungan asas untuk mengejar pertumbuhan berterusan dan kejayaan jangka masa panjang,” kata Arief Musta’in, Pengarah & Ketua Inovasi & Pejabat Kawal Selia di Indosat Ooredoo Indonesia. “Kami sedang mentransformasikan operasi perniagaan kami dan mengejar pendekatan baharu yang perkhidmatan digital termasuklah perkhidmatan yang akan dicipta melalui inisiatif ekosistem ekonomi digital masa hadapan kami. Platform Synchronoss merupakan bahagian penting bagi proses ini. Dengan memiliki model perkhidmatan baharu, platform teknologi mudah dan intuitif dengan proses tangkas, kami akan dapat melancarkan perkhidmatan baharu dengan lebih cepat, melakukan penggunaan pengalaman baharu dan kami akan dapat mendekat pelanggan kami sementara kami berinteraksi dengan mereka lebih berkesan merentasi berbilang saluran mengikut pilihan dan keadaan mereka.”

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12764

No comments:

Post a Comment