Thursday, November 14, 2019

YES (YIELD ENGINEERING SYSTEMS, INC.) BEKERJASAMA DENGAN ICONNICS/PROTEC; MEMBUKA PUSAT PERKEMBANGAN DAN DEMO PELANGGAN DI KOREA

Syarikat terus mengembangkan kewujudan dalam APAC untuk menyediakan pelanggannya dengan kitaran pembelajaran yang lebih cepat

LIVERMORE, Calif., 8 Nov (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- YES (Yield Engineering Systems, Inc.), sebuah pengilang kelengkapan proses terkemuka bagi pembungkusan canggih semikonduktor, sains hayat dan pasaran “more-than-Moore”, hari ini mengumumkan bahawa mereka telah bekerjasama dengan ICONNICS, Inc. dan Protec Co., Ltd. untuk membuka pusat perkembangan dan demo pelanggan baharu di Incheon, Korea. Menerusi perkongsian ini, YES sedang meningkatkan kewujudannya di rantau Asia Pasifik dengan membawa produk bersih, salut dan awet mereka secara terus kepada pelanggan, membolehkan mereka mencapai kitaran pembelajaran yang lebih cepat untuk mengembangkan dan melancarkan proses baharu dengan pantas kepada pengilangan bervolum tinggi.

“YES terus memperoleh tarikan dalam pasaran pembungkusan canggih, semikonduktor kompaun, sains hayat dan penyalutan optikal di Korea. Kami berasa gembira untuk bekerjasama ICONNICS dan Protec untuk mengembangkan lagi kewujudan kami di Asia dan membawa faedah produk kami kepada pelanggan bersama,: kata Ken MacWilliams, Ketua Pegawai Eksekutif YES. “Kami menanti-nantikan untuk membina hubungan lebih rapat dengan pelanggan Korea kami dengan melabur dalam perkembangan canggih dan pusat demo dalam negara yang menyediakan mereka akses kepada teknologi dan perkhidmatan YES yang menyokong peta perjalanan termaju.”

ICONNICS dan Protec ialah pembekal kelengkapan pengilangan semikonduktor di Korea yang terkemuka. Dengan kerjasama ini, YES akan mengembangkan pangkalan pelanggannya, menjalinkan hubungan lebih rapat dengan pelanggan penting dan menyediakan kebolehan proses tempatan. ICONNICS dan Protec akan mampu menyediakan portfolio yang lebih besar bagi produk bersih, salut dan awet dan perkhidmatan berkaitan kepada pelanggan mereka.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12773

No comments:

Post a Comment