Wednesday, November 20, 2019

PENCIPTA BERSAMA BLOK RANTAI ABEY DR. CIPRIAN PUNGILA MENYAMPAIKAN UCAP UTAMA PADA HARI PEMBUKAAN SIDANG KEMUNCAK BLOK RANTAI MALTA 2019






VADUZ, Lichtenstein, 12 Nov (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Yayasan aBey hari ini mengeluarkan teks lengkap dan video berhubung ucap utama Dr. Ciprian Pungila semasa sesi pembukaan Sidang Kemuncak Blok Rantai Malta 2019. Dr. Pungila adalah pencipta bersama bagi teknologi blok rantai aBey dan bertindak sebagai ketua saintis bagi Yayasan aBey, sebuah organisasi yang tidak mencari keuntungan. Sidang Kemuncak Blok Rantai Malta berlangsung pada 7 dan 8 November.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20191111005464/en/

Ucapan Dr. Pungila menyentuh mengenai kekuasaan teknologi melalui blok rantai yang berprestasi tinggi. Memperkenalkan cara-cara yang berinovatif untuk memberi kuasa kepada blok rantai melalui seni bina heterogen dan pengiraan yang berprestasi tinggi, satu topik penting di dalam perbincangan yang diliputi oleh Dr. Pungila dalam apa yang beliau nyatakan sebagai “urus niaga runcit berasaskan prestasi.”

Dr. Pungila mengkaji semula fakta-fakta utama mengenai blok rantai aBey, dengan mengatakan “aBey mula diketahui umum pada Julai 2018, dan menjelang ulang tahun pertama blok rantai itu telah mengumpulkan lebih daripada 100,000 pengguna aktif.” Kadar pertumbuhan aBey melebihi pertumbuhan awal Bitcoin dengan faktor lebih daripada lapan kali ganda.

Dr. Pungila meneruskan, “Ciri-ciri blok rantai aBey termasuk sokongan untuk mempercepatkan volum urus niaga yang sangat tinggi, urus niaga yang boleh dikembalikan (yang pertama di dunia), pinjaman intrinsik, termasuk pinjaman serta-merta dengan pemeriksaan pematuhan segera dengan menggunakan Gerbang Pinjaman Kekubah (yang pertama di dunia), sokongan untuk rujukan pemasaran ahli gabungan dan pembayaran komisen dengan menggunakan Gerbang Pembayaran Dipercayai (yang pertama di dunia), pemprosesan pembayaran di rantaian dan satu pendekatan berbilang lapisan untuk e-dagang, sekali gus menjadikan aBey sebuah blok rantai hibrid yang kompleks dari segi saling boleh kendali. Nama akaun pilihan yang boleh menggantikan nombor kriptik yang panjang adalah intrinsik kepada aBey dan bukannya satu perkhidmatan berbayar seperti dengan blok rantai yang lain, dan ini meningkatkan penemuan pengguna dengan ketara bagi pengguna tanpa izin yang lain di dalam rangkaian mereka.”

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12784

No comments:

Post a Comment