Friday, February 28, 2020

ADVANCED ENERGY MENGUMUMKAN KEMUDAHAN PEMBUATAN SERBA CANGGIH MEREKA YANG BAHARU DI ASIA TENGGARA KINI BEROPERASI


Table

Advanced Energy  sebuah pemimpin dunia di dalam penyelesaian kuasa  memperluaskan jejak global dengan kemudahan baharu di Pulau Pinang, Malaysia untuk berkhidmat kepada pelanggan semikonduktor dan perindustrian di sebuah wilayah yang terkenal dengan komunitinya yang kaya dengan pakar-pakar pembuatan berteknologi tinggi. Kemudahan pembuatan yang serba canggih itu, yang merangkumi 178,000 kaki persegi (16,500 meter persegi), akan menghasilkan pelbagai bekalan kuasa berketepatan dan produk penjana. Apabila kilang itu disiapkan, ia dijangka mengambil kira kira-kira 550 syarikat bersekutu di tapak termasuk peranan utama di dalam operasi, pembuatan elektronik, kejuruteraan ujian dan pengenalan produk baharu. (Foto: Business Wire)


Pemimpin dunia di dalam penyelesaian kuasa memperluaskan jejak dengan kemudahan baharu di Pulau Pinang, Malaysia untuk berkhidmat kepada pelanggan semikonduktor dan perindustrian di sebuah wilayah yang terkenal dengan komunitinya yang kaya dengan pakar-pakar pembuatan berteknologi tinggi

FORT COLLINS, Colo., 28 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Advanced Energy Industries, Inc. (Nasdaq: AEIS) – sebuah pemimpin dunia di dalam penyelesaian kejuruteraan, penukaran kuasa berketepatan, pengukuran dan kawalan – mengumumkan bahawa kemudahan terbaharu mereka di Pulau Pinang, Malaysia telah memulakan operasi komersial dan mula menghantar produk kepada pelanggan kami. Terletak di tengah-tengah Asia Tenggara di pantai barat laut negara itu di pinggir Selat Melaka, negeri Pulau Pinang itu telah lama menjadi sebuah pusat perniagaan utama bagi pasaran Eropah dan Timur Tengah, menjadikannya sebuah lokasi yang ideal untuk kemudahan pembuatan Advanced Energy yang canggih.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20200227005302/en/ 

“Ini adalah masa yang menarik bagi kami ketika kami berkembang di Asia Tenggara untuk memenuhi kehadiran yang meningkat di rantau itu di dalam pengeluaran teknologi,” kata Neil Brinker, naib presiden eksekutif dan Ketua Pegawai Operasi bagi Advanced Energy. “Dengan pangkalan pelanggan global kami dan portfolio yang luas bagi produk kuasa berketepatan, kami sentiasa menilai cara-cara untuk mengoptimumkan jejak pengeluaran kami dan cara terbaik untuk memberikan perkhidmatan kepada pelanggan kami. Kemudahan baharu itu di Pulau Pinang bukan sahaja membolehkan kami untuk lebih dekat secara fizikal dengan sebahagian besar daripada pelanggan kami di rantau itu tetapi juga menyediakan kesinambungan dan kelewahan perniagaan yang lebih besar.”

Kemudahan Advanced Energy berkeluasan 178,000 kaki persegi yang baharu itu akan menghasilkan pelbagai bekalan kuasa berketepatan dan produk penjana. Apabila kilang itu siap, ia dijangka mengambil kira-kira 550 syarikat bersekutu di tapak termasuk peranan utama di dalam operasi, pembuatan elektronik, kejuruteraan ujian dan pengenalan produk baharu (NPI), dengan anggaran 35 peratus terdiri daripada kakitangan teknikal.

Kemudahan Advanced Energy Pulau Pinang itu terletak di: PMT 1112, Jalan Perindustrian Bukit Minyak 8; Taman Perindustrian Bukit Minyak; 14100 Simpang Ampat; Pulau Pinang, Malaysia.

Advanced Energy telah menumpukan lebih daripada tiga dekad untuk menyempurnakan kuasa berketepatan, membolehkan penemuan reka bentuk dan memacukan pertumbuhan untuk pelanggan semikonduktor dan perindustrian terkemuka di dunia. Syarikat multinasional itu, dengan operasi di seluruh dunia, menyediakan teknologi kuasa yang membolehkan pembuatan bagi produk harian di dalam pelbagai industri, termasuk perubatan, automotif, elektronik pengguna, kaca, keluli dan lain-lain.

Untuk maklumat lanjut, sila layari: www.advancedenergy.com

Maklumat mengenai Advanced Energy

Advanced Energy (Nasdaq: AEIS) sebuah pemimpin dunia di dalam reka bentu dan pembuatan bagi penyelesaian kejuruteraan, penukaran kuasa ketepatan, pengukuran dan kawalan yang tinggi untuk aplikasi dan proses misi kritikal. Penyelesaian kuasa AE membolehkan inovasi pelanggan di dalam aplikasi yang rumit untuk pelbagai industri termasuk peralatan semikonduktor, industri, pembuatan, telekomunikasi, pengkomputeran pusat data dan penjagaan kesihatan. Dengan pengetahuan kejuruteraan dan perkhidmatan an sokongan yang responsif di seluruh dunia, syarikat itu membangunkan perkongsian kerjasama untuk memenuhi kemajuan teknologi, memacukan pertumbuhan bagi pelanggan mereka dan memperkenalkan masa depan bagi kuasa. Advanced Energy telah menumpukan lebih dari tiga dekad untuk menyempurnakan kuasa bagi pelanggan global mereka dan beribu pejabat di Fort Collins, Colorado, Amerika Syarikat.

Untuk maklumat lanjut, sila layari www.advancedenergy.com.

Advanced Energy | Berketepatan. Kuasa. Prestasi.

Lihat versi sumber di businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200227005302/en/

Hubungi

Lora Wilson / Valerie Christopherson
Global Results Communications bagi pihak Advanced Energy Industries, Inc.
aei@globalresultspr.com
+1 949.306.0276

Sumber : Advanced Energy

No comments:

Post a Comment