Tuesday, February 4, 2020

"HAFH" - PERKHIDMATAN JEPUN SECARA RASMI BEKERJASAMA DENGAN DUA JENAMA MALAYSIA

NAGASAKI, Jepun, 3 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- KabuK Style Co., Ltd. (Jepun) mengumumkan kerjasama dengan dua jenama yang berpusat di Malaysia, syarikat pelancongan kumpulan Apple Vacation  dan Hotel Le Apple Boutique, untuk mewujudkan ruang bekerja bersama dan hidup bersama sejak 1 Januari, 2020. Syarikat-syarikat ini berharap untuk meningkatkan aktiviti tempatan ini dan membawa manfaat di dalam dan di luar negara-negara ini.

Tujuan kerjasama

Baru-baru ini, HafH yang mengendalikan ruang hidup bersama dan bekerja bersama di Jepun telah dikembangkan ke Eropah dan Amerika. Dengan bekerjasama ke atas kemudahan di Hotel Le Apple Boutique dan sistem HafH, syarikat-syarikat ini berharap dapat mewujudkan cawangan baharu di Malaysia. Selain itu, HafH telah membangunkan kemudahan berangkai di Kuala Lumpur, Malaysia, di mana HafH secara langsung menguruskan kemudahan itu, dengan bandar raya lain termasuk Melaka, Ipoh, Pulau Pinang dan Kota Kinabalu. Melalui kerjasama ini, KabuK berharap dapat meningkatkan pengembangan itu ke arah Asia dan dunia.

Kumpulan Apple Vacation

Pada tahun 1996, Kumpulan Apple Vacation telah diasaskan oleh Lee Ee Hoe dan Koh Yock. Pada tahun 2013, ia menjadi cemerlang bagi menjadi syarikat pelancongan Malaysia yang pertama untuk mendapat hadiah dari Pentadbiran Kebangsaan Pelancongan Jepun. Tambahan pula, Maharaja Jepun telah mendapat pingat Asahi Nishi pada Jun, 2014 di atas usaha beliau menyebarkan budaya Jepun kepada rakyat Malaysia.

Penubuhan Cawangan di Masa Hadapan

Ia mengambil masa tiga minit untuk berjalan kaki dari pusat beli-belah di Kuala Lumpur ke cawangan ini. Syarikat itu sedang berusaha mencari premis, termasuk di bumbung, ruang bekerja bersama pada Mac 2020.

Pada masa akan datang, ia akan meluaskan cawangan-cawangan secara menyeluruh di Malaysia dengan menggunakan kemudahan yang tersedia di Hotel Le Apple Boutique dan kemudahan rakan HafH di 15 buah negara lain.

Masa dibuka dijangka: Mac, 2020

• Apple Vacations Sdn Bhd

Nama perniagaan: Apple Vacations Sdn Bhd
Wakil: Datuk Seri Lee Ee Hoe
Ibu pejabat: Wisma Apple Tingkat 2, 3 & 4, No.42-2 Jalan Sultan Ismail,
50250 Kuala Lumpur, Malaysia
TEL:03-2145 7878
URL:https://www.applevacations.my/web/

• HaFH

Nama perniagaan: KabuK Style Inc.
Wakil: Kenji Sunada, Ose Yoshiaki
Ibu pejabat:(Ibu Pejabat) 5-21, Furukawa-machi, Bandar raya Nagasaki, Nagasaki, Jepun
TEL:+81-95-818-8181
Tarikh penubuhan: 9 Mac, 2017
Ciri-ciri perniagaan: Ruang bekerja bersama, hidup bersama untuk disewa, perkhidmatan sehenti kafe.

Hubungi

Yuki Yokoyama
pr_asean@kabuk.com
https://hafh.com/

Sumber : KabuK Style Co., Ltd.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13033

No comments:

Post a Comment