Thursday, February 27, 2020

PACIFIC RIM DITAMPILKAN DALAM PENERBITAN YANG MEMBINCANGKAN STRATEGI INDONESIA UNTUK MENINGKATKAN BEKALAN NIKEL

NEW YORK, 26 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- melalui NetworkWire -- Pacific Rim Cobalt Corp. (CSE:BOLT) (OTCQB:PCRCF) (XFRA:NXFE) hari ini mengumumkan kedudukannya dalam editorial yang diterbitkan oleh NetworkNewsWire ("NNW"), salah satu daripada 40+ jenama dalam InvestorBrandNetwork (“IBN”), sebuah syarikat berita kewangan dan penerbitan berbilang aspek untuk entiti persendirian dan awam.

Untuk melihat penerbitan penuh yang bertajuk “Indonesia Consolidates Nickel Production to Feed Growing EV Battery Market,” lawati: http://nnw.fm/9DkyR

Dengan sokongan yang kerajaan Indonesia berikan untuk pengeluaran nikel, dan kilang sedang diwujudkan untuk memproses bahan kimia ini, Indonesia bukan sahaja akan menjadi sumber bagi bijih mengandungi nikel — negara ini juga akan menjadi pasaran utama untuk logam asas ini.

Pelan yang bercita-cita tinggi untuk industri EV negara ini oleh kerajaan Indonesia adalah selaras dengan cita-cita syarikat yang beroperasi di rantau tersebut. Untuk Pacific Rim Cobalt Corp. (CSE:BOLT) (OTCQB:PCRCF) (XFRA:NXFE), cita-cita ini disokong oleh kejayaan penerokaan yang cemerlang syarikat pada tahun 2019. Ujian pada tapak yang dimiliki sepenuhnya syarikat mendedahkan pemineralan nikel dan kobalt yang ketara berdekatan permukaan. Kesimpulan ini adalah berdasarkan beberapa operasi yang berjaya pada separuh kedua tahun 2019.

No comments:

Post a Comment