Saturday, February 15, 2020

SYNCHRONOSS MENYEPADUKAN PENYELESAIAN AWAN PERIBADINYA KE DALAM PLATFORM POCKET GEEK ASSURANT

Penyelesaian perlindungan peranti dan kandungan menyampaikan ciri berdasarkan awan yang ditingkatkan kepada pelanggannya sementara memacu peluang pendapatan global baharu untuk pengendali mudah alih

BRIDGEWATER, N.J., 14 Feb (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Synchronoss Technologies, Inc. (NASDAQ: SNCR), peneraju global dan pembawa pembaharuan bagi produk awan, pemesejan, digital dan IoT, hari ini mengumumkan bahawa Penyelesaian Awan Peribadi Synchronoss telah bersepadu sepenuhnya dengan Pocket Geek oleh Assurant untuk menyediakan penyelesaian perlindungan peranti dan kandungan ditingkatkan kepada pembawa Amerika Utara utama.

Assurant, Inc., peneraju pasaran dalam penyelesaian perlindungan mudah alih dan pengurusan risiko, memilih Platform Awan Peribadi Synchronoss untuk menambahkan nilai tambahan kepada penawaran perlindungan peranti mudah alih, meningkatkan pengalaman pelanggan dan mencipta peluang pendapatan baharu untuk kliennya.

“Dengan memberkaskan penyelesaian awan peribadi Synchronoss ke dalam platform Pocket Geek kami, kami akan dapat menawarkan pelanggan cara yang bermakna untuk terlibat dengan kandungan mereka sementara melindungi data peribadi berharga mereka merentasi pelbagai jenis peranti dan sistem pengendalian,” kata Manny Becerra, President of Global Connected Living, Assurant. “Kami teruja untuk menyediakan kepada klien kami dan pelanggan mereka penyelesaian perlindungan mudah alih dan awan peribadi yang paling menyeluruh dan beraneka ciri pada masa perlindungan dan pengurusan kandungan digital pengguna amat penting.”

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13070

No comments:

Post a Comment