Saturday, February 1, 2020

MARY KAY MENERUSKAN KOMITMEN MEREKA KEPADA PENYELIDIKAN SAINS KULIT DI DALAM PERKONGSIAN MEREKA YANG PERTAMA SEUMPAMANYA DENGAN INTERNATIONAL MASTER COURSE ON AGING SCIENCE

DALLAS, 30 Jan (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Mary Kay, satu daripada syarikat penjagaan kulit yang paling berinovatif di dunia, mengumumkan perkongsian mereka dengan International Master Course on Aging Science (IMCAS). Dari 30 Januari hingga 1 Februari, IMCAS akan mengadakan Kongres Sedunia tahunan ke-22 mereka di Paris, Perancis, di mana pakar-pakar antarabangsa yang terkemuka di dalam bidang dermatologi, pembedahan plastik dan sains penuaan akan mempamerkan dan mempelajari beberapa daripada inovasi penyelidikan terkini dengan matlamat untuk meningkatkan standard amalan.

Dengan lebih 12,000 orang peserta dijangka hadir pada tahun ini, 345 sesi saintifik dan 800 pakar antarabangsa yang terkemuka, Kongres Sedunia IMCAS ke-22 menawarkan suatu pengalaman yang unik, dengan satu senarai lengkap bagi kursus dan sesi sepanjang persidangan itu, yang direka untuk memperkayakan pengetahuan dan set kemahiran profesional seseorang.

“Kami sangat teruja untuk terus bekerjasama dengan komuniti saintifik di seluruh dunia dan adalah komited untuk berkongsi penyelidikan kami yang berinovatif dengan kalangan profesional di dalam sains kulit dan penuaan,” kata Dr. Lucy Gildea, Ketua Pegawai Saintifik di Mary Kay Inc. “Kami berbangga kerana telah dijemput untuk mengambil bahagian di IMCAS, sebuah organisasi berprestij yang berdedikasi kepada latihan yang berkualiti paling tinggi mengenai pembedahan plastik dan dermatologi.”

Dr. Michelle Hines, Pengarah bagi Perumusan Produk di Mary Kay, telah dijemput untuk menjadi seorang daripada penceramah di sebuah acara Akademi IMCAS bersama-sama dengan pakar-pakar terkemuka yang lain, berhubung perkara mengenai Pejabat lwn pada Prosedur Membubuh Lapisan Kulit Rumah.

IMCAS telah diwujudkan pada tahun 1994 di Paris, Perancis, sebagai sebuah kongres yang khusus untuk pakar bedah plastik dan ahli dermatologi. Sejak penubuhannya, IMCAS telah berusaha untuk merapatkan jurang pengetahuan di antara Pembedahan Plastik dan Pembentukan Semula dan Dermatologi, dengan itu menjanakan sinergi dan membantu merapatkan kedua-dua bidang ini. Misi mereka adalah untuk membolehkan pengamal estetik untuk mengakses kandungan saintifik yang berkualiti apabila diminta. IMCAS baru-baru ini telah melancarkan platform e-pembelajaran mereka, Akademi IMCAS, yang menawarkan kepada pelanggan mereka dengan akses segera kepada video-video pengajaran, kertas saintifik, temu bual pakar dan banyak lagi.

Untuk maklumat lanjut mengenai IMCAS, sila klik di sini: https://www.imcas.com/en

Maklumat mengenai Mary Kay

Satu daripada pemecah glass ceiling yang asal atau yang merujuk kepada kesukaran kaum wanita untuk naik pangkat ke peringkat lebih tinggi, Mary Kay Ash mengasaskan syarikat kecantikan beliau lebih 56 tahun yang lalu dengan tiga matlamat: membangunkan peluang-peluang yang berbaloi untuk wanita, menawarkan produk-produk yang sangat menarik dan menjadikan dunia sebuah tempat yang lebih baik. Impian itu telah berkembang menjadi sebuah syarikat bernilai berbilion dolar dengan berjuta-juta anggota tenaga jualan bebas di hampir 40 buah negara. Mary Kay berdedikasi untuk melabur di dalam sains di sebalik kecantikan dan untuk menghasilkan penjagaan kulit, kosmetik warna, pemakanan tambahan dan wangi-wangian yang berinovatif. Mary Kay komited untuk memperkasakan wanita dan keluarga mereka dengan bekerjasama dengan organisasi dari seluruh dunia, memberi tumpuan kepada penyelidikan kanser, melindungi mangsa yang selamat daripada penderaan domestik, mencantikkan masyarakat kita, dan menggalakkan anak-anak untuk mengejar impian mereka. Visi asal Mary Kay Ash terus bersinar—selangkah demi selangkah. Maklumat lanjut di MaryKay.com.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13026

No comments:

Post a Comment