Thursday, May 14, 2020

LEDDARTECH MENGUMUMKAN PENGELUARAN VOLUM BAGI LIDAR KOKUN LEDDAR PIXELL DENGAN RAKAN KONGSI PENGELUARAN CLARION MALAYSIA, AHLI KUMPULAN PERNIAGAAN FAURECIA CLARION ELECTRONICS

QUEBEC CITY, 14 Mei (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- LeddarTech®, peneraju industri dalam teknologi LiDAR yang menyediakan platform LiDAR auto dan mobiliti paling serba boleh dan boleh skala, mengumumkan mereka akan memulakan pengeluaran volum bagi Modul LiDAR Kokun Leddar™ Pixell dengan rakan kongsi terpilih Clarion Malaysia, ahli bagi Faurecia Clarion Electronics, sebuah Kumpulan syarikat Faurecia.

Leddar Pixell merupakan LiDAR kilat berkeadaan pepejal 3D yang memenangi anugerah dengan sudut pandangan 180 darjah yang direka bentuk dan diuji untuk kenderaan luar jalan raya, ulang alik, teksi robot, penghantaran, komersial, dan industri berat selain aplikasi robotik dan automasi lain apabila LiDAR berkeadaan pepejal merupakan pilihan penderiaan 3D terbaik. Leddar Pixell menyediakan pengesanan yang boleh diharapkan bagi pejalan kaki, penunggang basikal dan halangan lain dalam sekeliling kenderaan dan sesuai untuk platform persepsi yang dimaksudkan untuk memastikan keselamatan dan perlindungan pengguna jalan rentan (VRU). Leddar Pixell merupakan penyelesaian kokun pengesanan yang optimum untuk penggunaan kenderaan berautonomi dan telah digunakan oleh penyedia kenderaan berautonomi terkemuka di Amerika Utara, Asia dan Eropah.

Leddar Pixell menyepadukan teknologi berpaten LeddarTech yang dibenamkan dalam LeddarEngine™ LCA2 yang canggih. LCA2 menggunakan LeddarSP™ LeddarTech (perisian pemprosesan isyarat) untuk menghasilkan data LiDAR mentah seperti jarak, kedudukan dan keamatan gema. LCA2 sesuai untuk pelbagai jenis aplikasi dan boleh dihasilkan dengan volum tinggi untuk pengerahan pasaran besar-besaran dengan cepat dan sesuai untuk LiDAR berkeadaan pepejal yang digunakan dalam AD/ADAS.

LEDDARTECH MENGUMUMKAN PENGELUARAN VOLUM BAGI LIDAR KOKUN LEDDAR PIXELL DENGAN RAKAN KONGSI PENGELUARAN CLARION MALAYSIA, AHLI KUMPULAN PERNIAGAAN FAURECIA CLARION ELECTRONICS

No comments:

Post a Comment