Wednesday, June 7, 2023

HEINZ® MELANCARKAN PLATFORM JENAMA KREATIF GLOBAL PERTAMA DALAM TEMPOH LEBIH 150 TAHUN




Penonjolan baharu meraikan dan mempamerkan cinta tidak rasional peminat sebenar terhadap jenama itu


CHICAGO, PITTSBURGH & LONDON, 6 Jun (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Pada hari ini, HEINZ mengumumkan “Sudah Tentu HEINZ (It Has to be HEINZ),” platform global baharu yang menandakan kali pertama dalam sejarah 150 tahun apabila jenama tersebut disatukan di bawah satu strategi kreatif. Kempen tersebut memberikan penghormatan kepada jenama dengan meraikan cinta tidak rasional orang ramai terhadap HEINZ – daripada hubungan cinta peribadi peminat sebenar terhadap jenama itu, kepada cinta dan perhatian cara produk tersebut dihasilkan.

Diperkukuh dengan pelaburan media terbesar Kraft HEINZ setakat ini, platform kreatif global menunjukkan cinta yang tiada tandingan dicetuskan oleh generasi orang ramai di seluruh dunia terhadap HEINZ – daripada Ketchup hingga Beanz dan segala produk yang wujud di antara produk tersebut. Kisah peminat yang dipaparkan secara kreatif  – seperti membawa paket perencah di dalam dompet dan menyeludup tin Beanz melepasi bahagian keselamatan lapangan terbang – diperoleh dari media sosial, artikel berita dan dari mulut ke mulut.

“Semasa kami ingin menyatukan jenama di bawah satu platform jenama global, kami menyelami dunia pengguna kami dan mendapati bahawa mereka semua berkongsi satu perkara: tahap penerimaan tidak rasional mereka terhadap produk HEINZ,” kata Diana Frost, Ketua Pegawai Pertumbuhan, Zon Amerika Utara di Kraft HEINZ Company. “Sebagai jenama yang amat mengagumi pengguna kami, maka kami mencipta ‘Sudah Tentu HEINZ (It Has to be HEINZ)’ sebagai lagu cinta kami sebagai balasan kepada mereka, peminat kami ialah ilham kami.”

Selama lebih 150 tahun, HEINZ telah berusaha melakukan perkara biasa secara luar biasa dengan baik. Pada hari ini, kualiti yang tiada tandingan kekal sebagai teras kepercayaan dan amalan jenama, daripada pemilihan teliti hanya bahan berkualiti tinggi oleh tujuh “Pakar Tomato”, kepada matlamat untuk memperoleh sos tomato yang 100% mampan menjelang tahun 2025. Setiap langkah dipertimbang dengan teliti bagi memastikan rasa HEINZ yang tidak disangkal dapat disampaikan setiap kali.

“Peminat kami mungkin melakukan perkara yang tidak rasional untuk produk HEINZ, tetapi perasaan itu saling berhubung kait antara satu sama lain – kami mengagumi produk kami sama seperti mereka dan kami tidak sabar untuk berkongsi dengan dunia,” kata Cristina Kenz, Ketua Pegawai Pertumbuhan, Zon Antarabangsa di Kraft HEINZ Company. “Cinta yang tidak rasional ini juga memacu transformasi lebih besar di Kraft HEINZ, apabila kami bergerak mengikut kelajuan budaya untuk mengejutkan dan menggembirakan pengguna kami dengan inovasi yang berteraskan wawasan dan pengalaman jenama yang tulen.”

Kempen itu, yang dibangunkan dengan kerjasama Wieden+Kennedy, menampilkan lima slot gaya vignet kisah benar dan mungkin kisah benar, meraikan cinta yang tiada tandingan dicetuskan oleh orang ramai terhadap HEINZ Ketchup dan Beanz. Platform baharu ini akan dipaparkan di seluruh saluran, menyasarkan capaian secara besar-besaran dan peletakan berimpak tinggi melalui TV, video dalam talian, pawagam, sosial dan di luar rumah. “Sudah Tentu HEINZ (It Has to be HEINZ)” akan melakukan kemunculan buat kali pertama di Amerika Syarikat, Kanada, United Kingdom dan Jerman, serta akan dilancarkan ke pasaran tambahan dalam tempoh enam bulan akan datang.

Untuk mengikuti platform ini, sila lihat @Heinz@Heinz_ca dan @heinz_uk dalam Instagram dan @Heinz_us@heinz_ca dan @heinzuk dalam TikTok.

Maklumat Tentang Kraft HEINZ Company
Kami memacu transformasi di Kraft HEINZ Company (Nasdaq: KHC), diinspirasikan oleh Tujuan kami, Mari Kita Cipta Kehidupan yang Enak (Let’s Make Life Delicious). Pengguna menjadi teras kepada semua yang kami lakukan. Dengan jualan bersih pada tahun 2022 berjumlah kira-kira $26 bilion, kami komited untuk mengembangkan jenama makanan dan minuman ikonik dan baharu muncul kami ini pada skala global. Kami memanfaatkan skala dan ketangkasan kami untuk membebaskan kuasa penuh Kraft HEINZ merentasi portfolio enam platform produk yang berteraskan pengguna. Sebagai warga global, kami berdedikasi untuk merealisasikan impak yang mampan dan beretika sambil membantu menyumbang kepada dunia dengan cara yang sihat dan bertanggungjawab. Ketahui lebih lanjut tentang perjalanan kami dengan mengunjungi www.kraftheinzcompany.com atau ikuti kami dalam LinkedIn dan Twitter.
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17185

No comments:

Post a Comment