Tuesday, June 13, 2023

PELOMBONG MATA WANG KRIPTO PALING BERKUASA PADA TAWARAN PROMOSI

NEW YORK, 13 Jun (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Berikutan kejayaannya baru-baru ini, Bitmanu dengan sukacitanya mengumumkan promosi tawaran 3 Tambah 1 untuk suit pelombong ASIC. Pelombong BM 1, BM 2, dan BM Pro syarikat telah memberi impak yang kuat ke atas pasaran dengan kadar cincangan yang tiada tandingannya. Promosi yang baharu dilancarkan akan diteruskan sehingga 10 Julai, menawarkan 1 pelantar perlombongan secara percuma kepada semua pembeli yang membeli 3 unit jenis yang sama.

http://mrem.bernama.com/mrembm/nteprimages/BITMANU12.jpg

Hasil daripada kadar cincangan ini, pelombong Bitmanu telah dianggap oleh ramai orang sebagai perkakasan perlombongan paling berkuasa pernah dibina. Ini telah disokong dengan fakta bahawa tidak seperti kebanyakan pelantar perlombongan lain di pasaran, produk Bitmanu bukanlah raksasa yang haus kuasa. Mesin cekap tenaga ini telah membantu kebanyakan pengguna memulihkan pelaburan mereka sepenuhnya dalam masa tidak lebih sebulan.

http://mrem.bernama.com/mrembm/nteprimages/B172072.jpg

Secara umum, perlombongan kripto dianggap sebagai bidang yang kompleks yang memerlukan tahap pengetahuan dan pengalaman teknikal yang tinggi. Akibatnya, orang biasa dengan ketajaman teknikal yang terhad tidak pernah dapat membuat banyak kemajuan dalam pasaran baru muncul ini. Walau bagaimanapun, telah diperhatikan bahawa peratusan tinggi pelanggan Bitmanu tidak pernah menggunakan pelantar perlombongan sebelum ini.


Untuk menjadikan manfaat perlombongan kripto tersedia untuk semua, Bitmanu telah mengambil beberapa langkah penting. Pertama sekali, pelombong mereka ialah peranti pasang dan main mudah yang boleh mula melombong sebaik sahaja ia disambungkan ke soket kuasa. Selain itu, keperluan sistem produk ini adalah nominal, menjadikannya sangat sesuai untuk peminat perlombongan kecil.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Bitmanu, sila lawati https://bitmanu.com/

Tentang Bitmanu: Bitmanu ialah syarikat pembuatan yang dicipta, dimiliki dan diuruskan oleh sekumpulan pelabur dan pakar industri kripto terkenal yang berdedikasi untuk membawa manfaat inovasi teknologi terkini kepada orang ramai. Syarikat ini menawarkan rangkaian pelombong kripto yang menakjubkan yang menawarkan pulangan pelaburan yang sangat pantas dan boleh disediakan serta digunakan oleh semua tanpa mengira pengalaman dan pengetahuan mereka.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17207

 

No comments:

Post a Comment