Tuesday, June 20, 2023

HOIANA RESORT & GOLF MENANG TEMPAT KETIGA KATEGORI RESORT BERSEPADU DI T+L LUXURY AWARDS ASIA PASIFIK 2023

HOI AN, Vietnam, 20 Jun (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Hoiana Resort & Golf, resort bersepadu tepi pantai terulung di Vietnam, sangat teruja untuk mengumumkan pencapaian luar biasa apabila mendapat tempat ketiga dalam kategori Resort Bersepadu di T+L Luxury Awards Asia Pasifik 2023 yang dihormati, yang disampaikan oleh Travel + Leisure. Penghargaan ini mengiktiraf Hoiana Resort & Golf sebagai pusat peranginan bersepadu yang terulung di Vietnam, menyampaikan penawaran produk dan perkhidmatan yang luar biasa kepada pengembara mewah yang arif.

Sebagai satu-satunya resort bersepadu di Vietnam yang akan diketengahkan dalam kalangan penerima anugerah, Hoiana Resort & Golf bersinar sebagai kemuncak hospitaliti mewah di rantau ini, di tengah-tengah persaingan sengit antara resort bersepadu di Macau, Singapura, Malaysia, dan Filipina. Tawaran kami yang pelbagai merangkumi empat jenama hotel yang berbeza, lebih sepuluh restoran dan bar yang luar biasa, dan kebanggaan menjadi tuan rumah padang golf nombor satu di Vietnam, diiktiraf sebagai salah satu daripada 100 padang golf Terbaik Dunia.

Pengiktirafan berprestij ini mendorong kami untuk meningkatkan pengalaman tetamu ke tahap yang tidak pernah berlaku sebelum ini. Kami tetap berdedikasi dalam mengembangkan penawaran produk kami dan mengatur acara bertaraf dunia untuk meningkatkan lagi kepuasan tetamu kami yang dihormati. Komitmen kami adalah untuk melepasi setiap jangkaan dan mencipta kenangan tidak dapat dilupakan untuk semua pengunjung yang memilih memulakan perjalanan yang luar biasa bersama kami.

“Kami mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada semua pengundi dan Travel + Leisure SEA kerana menganugerahkan penghormatan yang luar biasa ini kepada kami. Pencapaian ini ialah bukti kepada dedikasi dan semangat yang tidak berbelah bahagi yang dipamerkan oleh seluruh pasukan kami. Kami amat berbangga dan mendapat inspirasi untuk membawa tawaran kami ke ufuk baharu, melebihi jangkaan setiap tetamu yang dihargai,” Steve Wolstenholme meluahkan, Presiden & Ketua Pegawai Eksekutif Hoiana Resort & Golf.

Travel + Leisure Luxury Awards Asia Pasifik 2023 meraikan lambang hospitaliti di seluruh rantau, mengiktiraf destinasi dan pengalaman yang luar biasa. Calon-calon dipilih dengan teliti oleh pasukan editor dan penyumbang pakar T+L SEA, memastikan penilaian yang saksama. Undian terbuka kepada individu di seluruh dunia sehingga 30 April 2023, tanpa sebarang pengaruh daripada amalan bayar untuk main.

Kami dengan segala hormatnya menjemput anda untuk memulakan percutian yang tidak dapat dilupakan di Hoiana Resort & Golf. Ketahui lebih lanjut tentang tawaran luar biasa kami dan rancang lawatan anda dengan mengunjungi laman web kami di www.hoiana.com.

Mengenai Hoiana Resort & Golf:
Hoiana Resort & Golf, Resort bersepadu mewah yang terkenal di Vietnam, terletak di pantai yang bersih berhampiran Tapak Warisan Dunia UNESCO di Hoi An, Vietnam. Kompleks tepi pantai sepanjang 4 kilometer yang menakjubkan itu mempunyai empat hotel mewah – Hoiana Hotel & Suites dengan 141 suite lengkap yang cantik, New World Hoiana Hotel mengalu-alukan tetamu dengan 476 bilik tamu, New World Hoiana Beach Resort menawarkan 330 bilik dan suite yang direka dengan elegan dan lestari serta Rosewood Hoi An (pembukaan akan datang). Rumah yang jauh dari rumah, Hoiana Residences membuka 270 apartmen lengkapnya yang serba mewah dan luas yang menghadap ke taman yang subur atau Laut Timur.

Resort bersepadu ini juga menempatkan lebih daripada 10 restoran bertaraf dunia yang menyajikan lebih 12 jenis masakan, daripada perisa asli Vietnam, Korea, Cina dan antarabangsa.

Resort ini juga gah dengan padang golf 18 lubang yang direka oleh Robert Trent Jones Jr., Hoiana Shores Golf Club. Padang golf pautan 71 par menawarkan salah satu pengalaman golf paling menarik di Asia Tenggara dan mencabar pemain dengan permainan yang memuaskan. Rumah kelab itu, berkeluasan lebih 6,000 meter persegi, bakal menjadi salah satu rumah kelab terbesar di Asia dan menjadi tuan rumah rangkaian kemudahan yang komprehensif. Padang tersebut telah menerima anugerah “Padang Golf Terbaik di Vietnam 2022” dan “10 Terbaik Padang Golf Terbaik di Vietnam 2022” oleh Vietnam Golf & Leisure Awards dan baru-baru ini menduduki tempat ke-15 di antara '100 Padang Golf Terbaik di Asia' dalam anugerah yang dianjurkan bersama oleh Golf Travel Korea dan Golf Travel China, mengiktiraf padang golf yang cemerlang dan mempromosikan budaya golf di seluruh benua Asia. Dipandang tinggi sebagai "Oscar" industri kelab golf global, Anugerah Golf Asia memberi penghormatan kepada Hoiana Resort & Golf sebagai “Resort Golf Terbaik di Asia Pasifik” dan menganugerahkan Hoiana Shores sebagai “Padang Golf Terbaik di Vietnam” pada Nov 2022.

Hoiana telah menyelesaikan fasa pertama projek pembangunan keseluruhan bernilai $4 bilion, merangkumi 1000 hektar tanah di selatan Hoi An, Quảng Nam. Dengan rancangan pembangunan yang bercita-cita tinggi dalam perancangan, Hoiana akan terus menetapkan penanda aras baharu untuk pelancongan mewah di Vietnam sambil mengimbangi warisan budayanya, untuk membawa kemakmuran dan peluang ekonomi ke wilayah tengah Quang Nam. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17236

No comments:

Post a Comment