Saturday, June 3, 2023

SBI PENJANA PERBANKAN KOMITED UNTUK MEMPERKASA XDC, MELUASKAN JEJAK XDC NETWORK DI JEPUN

ABU DHABI, Emiriah Arab Bersatu, 2 Jun (Bernama-BUSINESS WIRE) -- XDC Network (diwakili oleh TradeFinex Tech Ltd) dengan sukacita mengumumkan perkongsian dengan SBI VC Trade Co. Ltd., syarikat pertukaran mata wang kripto Jepun yang terkemuka dalam SBI Group. Kerjasama strategik ini menandakan pencapaian penting untuk XDC Network kerana berjaya mengembangkan ekosistem rangkaian itu di pasaran Jepun.


XDC Network menawarkan Rangkaian blok rantai mantap yang direka bentuk secara khusus untuk kes penggunaan perusahaan seperti kewangan perdagangan, pembayaran dan tokenisasi aset dunia sebenar. Dengan tumpuan kepada meningkatkan kecekapan dalam pasaran kewangan perdagangan tahunan yang dianggarkan bernilai sebanyak 2,000 trilion yen, XDC Network menyediakan transaksi pantas dan bayaran gas yang jauh lebih rendah kerana cekap tenaga, menjadikan rangkaian tersebut sebagai pilihan ideal untuk operasi yang cekap.

“Kami sangat teruja untuk bekerjasama dengan SBI VC Trade dan membawa ekosistem XDC ke pasaran Jepun,” kata Atul Khekade, pengasas bersama di XDC Network. “Jepun ialah hab penting untuk perdagangan antarabangsa dan platform blok rantai kami yang bertujuan memperkemas sektor ini dengan menambah baik ketelusan, kebolehkesanan dan mengurangkan kos. Melalui kerjasama kami dengan SBI VC Trade, kami berharap dapat memperkasa perniagaan dan institusi kewangan di Jepun dengan manfaat XDC Network.”

“Kami berasa gembira dapat mengembangkan penawaran mata wang kripto kami dengan menambahkan XDC kepada pertukaran kami,” kata Fumiki Ozaki, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif SBI VC Trade Co., Ltd. “XDC Network membawa cadangan nilai yang unik kepada pasaran kewangan perdagangan dan kami percaya penambahan rangkaian tersebut akan meningkatkan pengalaman dagangan pelanggan kami. SBI VC Trade kekal komited dalam menyediakan perkhidmatan menyeluruh yang mengutamakan kepuasan pelanggan dan perkongsian dengan XDC Network ini sejajar dengan falsafah berteraskan pelanggan kami.”

Memandangkan XDC Network memasuki pasaran Jepun melalui perkongsian dengan SBI VC Trade, kerjasama ini bertujuan memacu transformasi digital dalam industri kewangan perdagangan dan mengukuhkan rangkaian sebagai peneraju global dalam penyelesaian blok rantai untuk perusahaan dan institusi kewangan.

Maklumat Tentang XDC Network:

XDC Network ialah blok rantai Lapisan 1 sumber terbuka, neutral karbon, gred perusahaan, serasi EVM, yang telah berjaya secara operasi sejak tahun 2019. Rangkaian tersebut memperoleh kesepakatan melalui teknik bukti pegangan (XDPoS) diwakilkan secara khusus yang membolehkan masa transaksi 2 saat, perbelanjaan gas hampir sifar ($0.0001), lebih 2000 TPS dan kebolehoperasian dengan standard pemesejan kewangan ISO 20022. XDC Network menguasai pelbagai jenis kes penggunaan blok rantai baharu yang selamat, boleh skala dan sangat cekap.

*Sumber: AETOSWire 

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17179

No comments:

Post a Comment