Monday, August 21, 2017

CALLIDUSCLOUD MEMENANGI LAPAN EMAS STEVIES® DI ANUGERAH PERNIAGAAN ANTARABANGSA 2017

Suite Lead to Money CallidusCloud diiktiraf sebagai Produk Baru Terbaik Tahunan B2B. LeadRocket diundi sebagai Produk Baru atau Perkhidmatan Terbaik Tahunan dalam kategori Perisian - Penyelesaian Penjanaan Utama.
 
DUBLIN, California, Aug 18 (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Callidus Software Inc. (NASDAQ:CALD), peneraju global dalam penyelesaian jualanpemasaranpembelajaran, dan pengalaman pelanggan berasaskan awan, hari ini mengumumkan bahawa ia dinamakan sebagai pemenang lapan anugerah Emas Stevie® dalam Anugerah Perniagaan Antarabangsa 2017.

"Lapan anugerah Stevie® yang diperolehi menunjukkan momentum CallidusCloud, komitmen untuk kecemerlangan, semangat untuk inovasi dan orientasi pelanggan," kata Leslie Stretch, presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif CallidusCloud. "Mereka juga mengiktiraf manfaat suite Lead to Money, yang dianugerahkan sebagai Produk Baru Terbaik dalam Perniagaan-ke-Perniagaan, terakru kepada para pelanggannya dari segi membolehkan jualan lebih pantas, lebih besar, dan lebih menguntungkan."

Emas yang dimenangi CallidusCloud di Anugerah Perniagaan Antarabangsa 2017 termasuk:
 
KATEGORI ANUGERAHPEMENANG

Produk Baru atau Perkhidmatan Terbaik Tahunan –

Produk Perniagaan-ke-Perniagaan
 
Suite Lead to Money
 
Produk Baru atau Perkhidmatan Terbaik Tahunan -
Perisian - Penyelesaian Penjanaan Utama

LeadRocket
 
Eksekutif Tahunan - Perkhidmatan Komputer
 
Leslie Stretch, presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif
 
Pereka Tahunan - Perkhidmatan Komputer & PerisianLeslie Stretch, presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif
 
Pasukan Pengurusan Tahunan - Perisian Komputer
 
Pasukan Eksekutif CallidusCloud
 
Pasukan Komunikasi TahunanPasukan Komunikasi CallidusCloud
 
Anugerah Video - Acara & Webcast
You Make CallidusCloud
 
Anugerah Laman Web - Perkhidmatan KomputerHalaman Utama CallidusCloud
 



Anugerah Perniagaan Antarabangsa (IBA) adalah program anugerah perniagaan utama dunia. Semua individu dan organisasi dari seluruh dunia, awam, swasta, untuk keuntungan, bukan untuk keuntungan, besar mahupun kecil, boleh menyerahkan pencalonan.

Pada tahun ini, lebih daripada 3,900 pencalonan disemak di IBA. Pemenang Anugerah Stevie ditentukan oleh lebih daripada 200 eksekutif di seluruh dunia yang mengambil bahagian dalam 12 juri.

"Juri IBA dari seluruh dunia sangat kagum dengan pencalonan yang disemak tahun ini. Dengan pencalonan dari 60 negara, Anugerah Stevie berbangga menganugerahkan organisasi yang menunjukkan pencapaian yang tinggi dalam pelbagai industri, "kata Michael Gallagher, presiden dan pengasas Stevie Awards.  

No comments:

Post a Comment