Wednesday, October 4, 2017

PENYERTAAN UNTUK STEVIE® AWARDS BAGI JUALAN DAN KHIDMAT PELANGGAN TAHUNAN KE-12 DIBUKA

Pemenang Anugerah Jualan Tertinggi dan Anugerah Khidmat Pelanggan Akan Diiktiraf di Las Vegas


FAIRFAX, Va., 4 Okt (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Stevie® Awards, penganjur program anugerah perniagaan perdana dunia telah membuka penyertaan untuk Stevie Awards bagi Jualan dan Khidmat Pelanggan 2018 (tahun ke-12). Kit penyertaan dan maklumat lengkap untuk pertandingan boleh didapati di http://www.StevieAwards.com/Sales.

Foto yang mengiringi pengumuman ini tersedia di http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/046857e5-784f-4818-9ec3-acd4c87065f4

Semua khidmat pelanggan, pusat perhubungan, pembangunan perniagaan dan jabatan jualan, pasukan dan para profesional seluruh dunia layak untuk dicalonkan, sebagai tembahan kepada produk dan perkhidmatan baru serta pembekal penyelesaian yang digunakan oleh para profesional tersebut. Anugerah 2018 itu akan mengiktiraf pencapaian dari 1 Julai 2016.

Tarikh tutup untuk penyertaan awal dengan bayaran penyertaan lebih rendah ialah pada 18 Oktober 2017. Tarikh tutup penyertaan terakhir ialah pada 15 November, tetapi penyertaan lambat akan diterima sehingga 11 Januari 2018 dan dikenakan bayaran lewat. Finalis akan diumumkan pada pertengahan Januari manakala pemenang Stevie Awards untuk Emas, Perak dan Gangsa akan diumumkan ketika bankuet anugerah gala pada 23 Februari di Caesars Palace, Las Vegas.

Stevie Awards untuk Jualan dan Khidmat Pelanggan menampilkan lebih daripada 135 anugerah jualananugerah khidmat pelanggananugerah pembangunan perniagaananugerah produk baharu dan kategori anugerah pembekal penyelesaian. Jumlah pencalonan dan kategori yang boleh dihantar bagi setiap peserta adalah tidak terhad.

Tahun 2018 bakal menyaksikan kembalinya Stevie Awards Pilihan Ramai untuk Khidmat Pelanggan Kegemaran, iaitu ciri popular Stevie Awards untuk Jualan dan Khidmat Pelanggan di mana orang ramai boleh mengundi untuk penyedia khidmat pelanggan kegemaran mereka, dalam kalangan pencalonan Finalis dalam kategori Jabatan Khidmat Pelanggan Terbaik Tahun Ini.

Pemenang Stevie Awards edisi 2017 untuk Jualan dan Khidmat Pelanggan antara lain termasuk 1-800-FLOWERS.COM, Inc., Adobe Systems, Inc., Aflac, Dell Technologies, Delta Air Lines, Deutsche Post DHL, Guidewell Connect, IBM, Inci Akü GS Yuasa, VIZIO, Inc. dan Wyndham Vacation Ownership.

Perihal Stevie Awards
Stevie Awards dianugerahkan dalam tujuh program. Pertandingan Stevie Awards menerima lebih daripada 10,000 penyertaan setiap tahun daripada organisasi di lebih daripada 60 buah negara. Stevie Awards mengiktiraf organisasi tanpa mengira jenis dan saiz dan pekerjanya, ia mengiktiraf prestasi memberangsangkan di tempat kerja di seluruh dunia. Ketahui dengan lebih lanjut tentang Stevie Awards di http://www.StevieAwards.com.

Hubungan:
Maggie Gallagher
Maggie@StevieAwards.com
+1 (703) 785-0176


SUMBER : The Stevie Awards

No comments:

Post a Comment