Wednesday, October 11, 2017

SIGMA DESIGNS MENAMAKAN RUMAH UJI PENSIJILAN Z-WAVE BAHARU DI CHINA

Institut Digital Guangdong akan Menyediakan Pensijilan Teknikal Bebas

FREMONT, Calif., 10 Okt (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- 
Sigma Designs® (NASDAQ:SIGM), sebuah pembekal terkemuka bagi penyelesaian sistem-atas-cip pintar (SoC) untuk platform Sambungan TV Pintar dan rumah Pintar IoT, hari ini mengumumkan Institut Digital Guangdog (IDG) akan bertindak sebagai Rumah Uji Pensijilan Z-Wave yang baharu di China, untuk mengembangkan keupayaan ujian pensijilan di Asia.

Pensijilan Z-Wave memastikan saling boleh kendiri di antara produk Z-Wave. Semua produk Z-Wave mesti disijilkan sebelum dilancarkan dalam pasaran komersial dan selepas disijilkan, akan memaparkan lencana logo saling boleh kendiri Z-Wave. Terdapat dua komponen pada pensijilan Z-Wave. Pensijilan teknikal diuruskan melalui Sigma Designs menggunakan rumah uji pihak ketiga yang bebas dan Pensijilan Pasaran diuruskan melalui Perikatan Z-Wave.

“Kami tahu pasaran rumah pintar mempunyai potensi yang besar di China. Kami telah memilih untuk bekerja dengan IDG untuk memberi perkhidmatan yang lebih baik kepada pasaran Z-Wave yang berkembang dan memberikan pelanggan kami yang mencipta pengalaman rumah pintar di China, cara yang lebih cepat untuk pensijilan, dan pasaran komersial,” ujar Raoul Wijgergangs, VP Unit Perniagaan Z-Wave bagi Sigma Designs.  

No comments:

Post a Comment