Thursday, October 22, 2020

MEDIACORP SINGAPURA MELANTIK SRIJAN TECHNOLOGIES SEBAGAI SEBUAH RAKAN PEMBANGUNAN PERISIAN

SINGAPURA, 21 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Srijan Technologies Pte Ltd, anak syarikat berpangkalan di Singapura bagi syarikat Drupal terbesar di Asia, Srijan Technologies Private Limited, telah dilantik sebagai rakan Pembangunan Perisian kepada rangkaian media nasional Singapura Mediacorp, untuk meningkatkan portal pengalaman pelanggan mereka kepada sebuah platform digital moden yang memacukan Produk Digital Mediacorp (Laman Web dan Aplikasi Mudah Alih).


Mediacorp adalah pencipta kandungan terbesar dan rangkaian media nasional Singapura, yang mengendalikan enam saluran TV, 11 stesen radio dan pelbagai platform digital termasuk CNA, aplikasi berita Singapura yang paling banyak digunakan, dan meWATCH, platform video digital mereka.

Srijan meraih perniagaan itu melalui tender persaingan dan akan melaksanakan penglibatan itu sepanjang lebih 36 bulan, dengan agensi pengalaman jenama VMLY&R sebagai rakan reka bentuk. Skop penglibatan itu termasuk reka bentuk UI-UX, seni bina penyelesaian, pembangunan platform teras, pelancaran tapak jenama, dan sokongan.

Srijan menggunakan pendekatan Komponen-dan-Susun Atur mereka yang terbukti untuk menyampaikan aliran kerja editorial yang diperkemaskan dan Pengalaman Pengguna yang dipertingkatkan merentasi ciri-ciri digital jenama itu. Pengalaman digital itu akan juga  melihat pada keseluruhan perjalanan pengguna, termasuk pengalaman pelanggan merentasi jenama digital mereka.

“Srijan teruja untuk dipilih oleh Mediacorp sebagai sebuah rakan untuk transformasi pengalaman editorial mereka yang menyampaikan ketekalan merentasi jenama mereka, yang dikuasakan oleh sebuah kerangka natif digital generasi seterusnya - tangkas, selamat & berskala. Dengan VMLY&R sebagai rakan reka bentuk kami, kami membentangkan kepada Mediacorp dengan satu cadangan mantap untuk membina jenama digital yang menyampaikan pengalaman audiens yang kaya, dan memacukan peningkatan penglibatan dengan pengguna berbilang saluran melalui kandungan yang tepat pada masanya, kaya & mengikut konteks.” - Ashish Goyal, Ketua Pegawai Eksekutif, Srijan Technologies

“Menggabungkan kepakaran kami di dalam pemikiran CX dan Reka Bentuk dengan pengembangan teknologi dan kemampuan penyampaian Srijan membolehkan kami untuk memetakan satu jalan baharu ke hadapan dengan satu tumpuan yang kuat dalam meningkatkan pengalaman pembaca dan editor merentasi pelbagai platform Mediacorp. Kami juga memandang ke hadapan kepada peluang ini untuk memperkukuhkan perkongsian kami dengan Srijan merentasi rantau itu.” - Preethi Sanjeevi, Pengarah Urusan, VMLY&R Singapura

Srijan Technologies adalah syarikat Drupal terbesar di Asia, yang menyediakan perniagaan dengan penyelesaian di luar kotak bagi kehadiran dan kandungan digital. Srijan menyediakan pengalaman digital dan penyelesaian pemodenan kepada pelanggan seperti Johnson and Johnson, Globe Telecom, CrownWorldWide, PTT Global Chemical, Kumpulan Insurance Australia, Estee Lauder, TUI, OnCorps, Related.com, dan Diversey, antara lain.

Srijan adalah sebuah Rakan Pilihan Acquia, Rakan Perundingan Lanjutan AWS, dan Rakan Perundingan Apigee. Beribu pejabat di India, Srijan beroperasi di 9 buah negara merentasi seluruh dunia termasuk Singapura, Filipina, Malaysia, HongKong, Amerika Syarikat, United Kingdom, Jerman, Australia dan Jepun.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13883

No comments:

Post a Comment