Friday, October 16, 2020

THE LABYRINTH OF RAGNAROK, MMORPG LENGAH BAHARU KELUARAN GRAVITY, DILANCARKAN DI FILIPINA, SINGAPURA, DAN MALAYSIA PADA 14HB

 


Table

MMORPG lengah baharu The Labyrinth of Ragnarok telah dilancarkan di Filipina, Singapura, dan Malaysia pada 13:00 pada 14 Oktober (UTC+8). Permainan itu diserviskan oleh Gravity Co., Ltd., sebuah syarikat permainan global, dan dikendalikan oleh Gravity Game Link (GGL), sebuah cabang Gravity di Indonesia. The Labyrinth of Ragnarok, sebuah MMORPG lengah yang ditetapkan dalam dunia fiksyen Ragnarok, dicirikan dengan pelbagai tahap permainan yang berbeza dan raksasa. Permainan itu tidak hanya menyediakan kandungan pemburuan automatik yang lengah untuk pertumbuhan watak yang biasa tetapi juga pelbagai kandungan yang berbeza yang membolehkan pengguna untuk mengalami keseronokan dalam mengawal permainan itu, seperti melarikan diri dari pagar sesat dan beraksi dalam pertarungan PVP. Kandungan permainan automatik itu juga termasuk tahap MVP dan bos untuk keseronokan tambahan serta pelbagai kandungan menghiburkan yang lain. (Grafik: Business Wire) 

 
  • Menarik perhatian dengan lebih 350,000 pengguna yang mengerumuni ke pra-pendaftaran yang dibuka pada 22 September
  • Ditawarkan dalam bahasa Inggeris, Cina (dipermudahkan, tradisional), Tagalog, dan bahasa Malaysia untuk kemudahan pengguna tempatan
 
SEOUL, Korea Selatan, 16 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- MMORPG lengah baharu ‘The Labyrinth of Ragnarok’ yang diserviskan oleh Gravity Co., Ltd. (NASDAQ: GRVY), sebuah syarikat permainan global, dan dikendalikan oleh Gravity Game Link (GGL), sebuah cabang Gravity di Indonesia, telah dilancarkan di Filipina, Singapura, dan Malaysia pada pukul 13:00 pada 14 Oktober (UTC+ 8).

The Labyrinth of Ragnarok, satu set MMORPG lengah di dalam  dunia fiksyen Ragnarok, dicirikan dengan pelbagai tahap permainan dan raksasa. Permainan ini mensasarkan pengguna tempatan dengan kandungan yang dipertingkatkan lebih jauh daripada permainan Ragnarok IP lengah yang sebelumnya.

Permainan baharu ini menyediakan tidak hanya kandungan pemburuan automatik yang lengah untuk pertumbuhan watak yang biasa tetapi juga pelbagai kandungan yang berbeza yang membolehkan pengguna untuk mengalami keseronokan dalam mengawal permainan itu, seperti melepaskan diri daripada pagar sesat dan beraksi dalam pertarungan PVP. Kandungan permainan automatik itu juga termasuk tahap MVP dan bos untuk keseronokan tambahan serta pelbagai kandungan menghiburkan yang lain.

The Labyrinth of Ragnarok telah menarik perhatian dengan lebih 350,000 pengguna mengerumuni ke pra-pendaftaran yang dibuka di negara masing-masing pada 22 September.

“Permainan ini akan menarik pengguna tempatan dengan keseronokan yang berbeza daripada permainan lengah yang sedia ada. Kami telah meningkatkan kemudahan pengguna dengan melayani permainan dalam bahasa Inggeris, Cina (dipermudahkan, tradisional), Tagalog, dan bahasa Malaysia,” kata seorang orang dalam Gravity. “Kami telah membangunkan sebanyak 36 tahap setakat ini dan permainan itu akan terus dikemas kini di masa hadapan.”

[Laman Web Rasmi Gravity] http://www.gravity.co.kr/kr
[Laman Web The Labyrinth of Ragnarok] https://labyrinthragnarok.com/
[Halaman Facebook The Labyrinth of Ragnarok] https://www.facebook.com/TheLabyrinthofRagnarok


[Maklumat mengenai Gravity]

Ditubuhkan pada April 2000, tempoh gerakan pertama bagi industri permainan dalam talian Korea, Gravity telah memimpin zaman keemasan bagi permainan dalam talian dan mudah alih. Gravity adalah satu-satunya syarikat permainan di Korea yang disenaraikan secara langsung di NASDAQ.

Gravity menyajikan permainan bagi pelbagai genre di Korea dan luar negara berasaskan kepada IP Ragnarok, seperti “Ragnarok Online,” yang merupakan sebuah MMORPG Komputer Peribadi dengan pangkalan pengguna terbesar di dunia, “Ragnarok M: Abyss Awakening,” dan “Assault! Ragnarok,” yang merupakan MMORPG mudah alih, dan “Ragnarok Tactics,” yang merupakan sebuah SPRG. Setelah baru-baru ini menghasilkan “Ragnarok Origin,” sebuah MMORPG mudah alih, di pasaran Korea, Gravity berada di landasan laju dengan melonjak kepada satu kedudukan jualan yang tinggi di dua pasaran permainan teratas.

Berdasarkan kepada rangkaian global mereka yang mantap yang diwujudkan melalui kejayaan  “Ragnarok Online,” Gravity juga menggalakkan perniagaan penerbitan global untuk membangun dan mengedarkan pelbagai permainan platform dan genre serta permainan yang menggunakan IP Ragnarok.

Galeri Multimedia/Foto tersedia:
https://www.businesswire.com/news/home/52307046/en

Hubungi

Gravity Co., Ltd.
John Lee, Bahagian Perniagaan | Kumpulan Perniagaan Global
Pejabat +82-02-2132-7511, es4885@gravity.co.kr

Sumber : Gravity Co., Ltd.

No comments:

Post a Comment