Thursday, October 22, 2020

TOSHIBA LANCAR IC PEMACU MOTOR DWI PENGHUBUNG-H DENGAN KAWALAN PWM UNTUK PERANTI MUDAH ALIH DAN PERALATAN RUMAH

Toshiba: sebuah pemacu motor penghubung-H TC78H660FNG (Grafik: Business Wire)

TOKYO, 22 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- 
Toshiba Electronic Devices & Storage Corporation  (“Toshiba”) telah melancarkan sebuah pemacu motor penghubung-H, “TC78H660FNG,” yang ditempatkan di dalam sebuah pakej TSSOP16 dengan satu penugasan pin yang banyak digunakan. Ini adalah tambahan terbaharu Toshiba kepada barisan pemacu mereka untuk motor DC berus dan stepping motor untuk penggunaan yang termasuk peranti mudah alih dan peralatan rumah.


Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20201021006141/en/

Proses DMOS generasi baharu Toshiba membolehkan TC78H660FNG untuk mencapai satu ON rintangan rendah 0.48Ω pada penarafan maksimum mereka 18V/2.0A,[¹] dan mengurangkan penjanaan haba berbanding dengan produk semasa Toshiba.

Pemacu baharu itu mempunyai satu pengawal atur untuk menggerakkan litar dalaman, dan dapat menggerakkan sebuah motor dengan bekalan kuasa tunggal dari 2.5V sehingga 16V. Aplikasinya yang pelbagai termasuk peranti mudah alih yang dikuasakan oleh sebuah bateri lithium-ion 3.7V, peranti yang dikuasakan oleh 5V USB, dan peranti sistem 12V untuk perkakasan rumah. Ia juga menyokong satu antara muka 1.8V rendah.

Ciri-ciri

· Pemacu kuasa tunggal, kawalan PWM mudah
· ON Rintangan rendah mengurangkan penjanaan haba berbanding dengan produk semasa Toshiba. (Ron=0.48Ω (atas + bawah: jenis) @ VM=12V, Ta=25°C)
· Penggunaan arus rendah (arus siap sedia ultra rendah: 0.1μA atau kurang @ Ta = 25°C)

Penggunaan

Peranti mudah alih yang dikuasakan oleh bateri, termasuk robot dan alat permainan; perkakasan rumah termasuk peti sejuk, meter pintar, dll.

TOSHIBA LANCAR IC PEMACU MOTOR DWI PENGHUBUNG-H DENGAN KAWALAN PWM UNTUK PERANTI MUDAH ALIH DAN PERALATAN RUMAH

No comments:

Post a Comment