Thursday, October 22, 2020

PULSE SECURE MENCATATKAN PERTUMBUHAN PERNIAGAAN CEMERLANG DAN PENGEMBANGAN RAKAN NIAGA DI RANTAU ASIA PASIFIK JEPUN

Peningkatan mendadak dalam permintaan untuk mobiliti tenaga kerja, Sifar Kepercayaan dan penyelesaian akses selamat mendorong pengembangan perniagaan serantau dalam jangkauan dan skala.


SINGAPURA, 21 Okt (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Pulse Secure, penyedia utama penyelesaian Secure Access ditakrifkan perisian, hari ini mengumumkan pertumbuhan perniagaan dan rakan niaga yang cemerlang di seluruh rantau Asia Pasifik Jepun (APJ), bagi separuh pertama tahun 2020. Permintaan yang kukuh bagi Sifar Kepercayaan dan penyelesaian akses jauh Pulse Secure menghasilkan peningkatan lebih daripada 18 kali dalam langganan keseluruhan, dan lebih daripada 260 peratus pertumbuhan dalam pendapatan perniagaan baharu, tahun ke tahun.

Mencatatkan lima suku pertumbuhan berturut-turut sejak tahun 2019, Pulse Secure telah meraih sokongan yang luar biasa daripada pelanggan baharu dan sedia ada di rantau APJ. Sementara perusahaan memajukan mobiliti tenaga kerja dan pendigitalan perniagaan dengan memanfaatkan pengkomputeran awan, utiliti dan IT hibrid, pengguna memerlukan akses yang selamat dan terjamin kepada aplikasi awan dan di premis daripada mana-mana peranti, di mana-mana lokasi dan pada bila-bila masa. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13884

No comments:

Post a Comment