Friday, December 15, 2017

DTLR MEMILIH SHOPPERTRAK TRAFFIC INSIGHTS UNTUK MENGOPTIMUMKAN PRESTASI KEDAI

Peruncit barangan gaya hidup menggunakan ShopperTrak untuk memahami metrik utama dan maklumat pelanggan dengan lebih baik

CHICAGO, 14 Dis (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Tyco Retail Solutions hari ini mengumumkan bahawa DTLR Inc., peruncit barangan gaya hidup A.S., telah memilih penyelesaian analitis trafik dalam kedai ShopperTrak miliknya untuk memberikan maklumat pembeli merentas kesemua 107 buah kedai di 12 buah negeri dan Washington D.C.

Selepas percubaan yang berjaya, DTLR mengerahkan penyelesaian analitis perimeter ShopperTrak dan khidmat nasihat berkaitan untuk menekankan kepentingan trafik pembeli, penukaran dan metrik utama merentas organisasi tersebut. Perkhidmatan khidmat nasihat ShopperTrak termasuk pembahagian kedai, pengelompokan rakan sebaya, penetapan matlamat dan latihan tahap lapangan untuk membantu memahami trafik pembeli dengan lebih baik dan cara untuk memanfaatkan maklumat data baru tersebut.

“Kami mencari vendor yang boleh menawarkan perspektif terhadap aktiviti operasi kami dan memberikan cara yang nyata untuk mengoptimumkan prestasi dalam kedai,” ujar Frank Long, naib presiden operasi kedai di DTLR Inc. “Penyelesaian ShopperTrak milik Tyco Retail Solutions mengatasi yang lain kerana ia bukan sahaja membantu peruncit memahami trafik, tetapi pasukan khidmat nasihat juga berurusan langsung dengan rakan sekerja lapangan dan pimpinan kedai untuk meningkatkan kepintaran operasi peruncitan. Pendekatan tersuai dengan DTLR ini telah mencipta belian seluruh organisasi untuk data dan telah meningkatkan prestasi kedai.”

Pasukan khidmat nasihat Traffic Insight bagi ShopperTrak mengenalpasti peluang dan membuat pengesyoran berdasarkan tahap kedai untuk DTLR, dengan kad markah berasingan dan penglibatan satu-ke-satu dengan pengurus daerah. Hasilnya, pengurus kedai DTLR berpengetahuan tinggi dan diberikan kuasa untuk melaraskan strategi, memberikan latihan berasaskan prestasi dan akhirnya, untuk meningkatkan metrik utama.

“DTLR merupakan rangkaian yang berkembang cepat dengan model perniagaan yang mantap, serta pasukan ShopperTrak teruja untuk membantu mereka mencapai tahap seterusnya dalam operasi mereka,” ujar Bill McCarthy, pengurus besar ShopperTrak Americas. “Peruncit fizikal telah meningkatkan manfaat teknologi untuk mengemukakan kelakuan pengguna yang berubah-ubah dan pilihan yang berkembang. Kami berbangga untuk menyediakan maklumat disengaja kepada kepada jenama yang berfikiran ke hadapan seperti DTLR, yang membolehkan mereka untuk berubah bukan sekadar mengikut perkembangan semasa, tetapi juga dasar mereka.”

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang Tyco Retail Solutions dan ShopperTrak Traffic Insights, sila lawati: www.shoppertrak.com.

Perihal Johnson Controls
Johnson Controls merupakan peneraju teknologi kepelbagaian dan industri berbilang yang berkhidmat kepada para pelanggan di lebih daripada 150 buah negara. Pekerja kami seramai 120,000 mencipta bangunan pintar, penyelesaian tenaga yang berkesan, infrastruktur bersepadu dan sistem pengangkutan generasi mendatang yang bekerjasama dengan lancar untuk mengotakan janji bandar dan komuniti pintar. Komitmen kami ke arah kemampanan bermula sejak tahun 1885, dengan penciptaan termostat bilik elektrik yang pertama. Kami komited dalam membantu pelanggan kami berjaya dan mencipta nilai yang lebih tinggi untuk semua pemegang amanah kami melalui fokus strategik kami dalam bangunan dan platform pertumbuhan tenaga kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila lawati http://www.johnsoncontrols.com atau ikuti Twitter kami di @johnsoncontrols.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=10691

No comments:

Post a Comment