Thursday, December 21, 2017

KLM MENAMBAH MESEJ TERAUTOMASI KE PERBUALAN PELANGGAN

Langkah seterusnya dalam perkhidmatan media sosial dengan kecerdasan buatan daripada DigitalGenius

AMSTELVEEN, Belanda dan SAN FRANCISCO, 20 Dis (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- KLM Royal Dutch Airlines telah mengambil langkah seterusnya dengan menggunakan kecerdasan buatan (AI) dalam perkhidmatan media sosial syarikat tersebut. KLM bekerjasama dengan pendahulu AI, DigitalGenius, untuk menambahkan jawapan terautomasi kepada soalan berulang umum daripada para pelanggan tanpa campur tangan oleh ejen perkhidmatan manusia. Ini memberikan ejen KLM lebih banyak masa untuk fokus pada soalan dalam perbualan dengan pelanggan yang memerlukan pendekatan manusia. KLM merupakan syarikat penerbangan pertama yang menawarkan gabungan antara ejen manusia dan kecerdasan buatan dalam perbualan tunggal di Twitter, Messenger dan WhatsApp.

http://mrembm.bernama.com/viewsm.php?idm=10707

No comments:

Post a Comment