Tuesday, December 26, 2017

STARR COMPANIES MENGUMUMKAN KERJASAMA DENGAN PICC HEALTH UNTUK MEMBERIKAN INSURANS KEPADA PEKERJA SYARIKAT CHINA YANG BEKERJA DI NEGARA-NEGARA INISIATIF BELT & ROAD

NEW YORK, 26 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Starr Companies hari ini mengumumkan satu kerjasama dengan PICC Health Insurance Company Limited (PICC Health) untuk menyediakan insurans yang terkemuka di dalam industri yang berinovatif bagi pekerja-pekerja syarikat China yang bekerja di luar negara di negara-negara Inisiatif Belt & Road (BRI).
 
PICC Health, sebuah anak syarikat milik People’s Insurance Company (Group) of China Limited, dan People's Daily, akhbar terkemuka di China, telah mengadakan satu forum di Beijing mengenai "Penyelesaian Insurans yang Berinovatif untuk Inisiatif Belt & Road" bersama dengan Kementerian-kementerian China bagi Perdagangan, Hal Ehwal Luar Negeri, Kesihatan Awam, Suruhanjaya Kawal Selia Insurans China dan agensi-agensi kerajaan dan institusi akademik China yang lain. Pada forum itu, PICC Health dan Starr Companies secara rasminya melancarkan satu suite produk dan perkhidmatan insurans yang berinovatif untuk pekerja-pekerja syarikat China yang bekerja di luar negara di negara-negara BRI, dengan menyediakan liputan yang menyeluruh dan perkhidmatan bantuan yang berkualiti tinggi bagi pelanggan berkenaan.
 
Kerjasama yang utama di dalam industri ini menggabungkan kekuatan domestik bagi PICC Health, syarikat insurans kesihatan China yang dominan dengan sebuah pangkalan pelanggan korporat China yang besar, dan pengalaman dan kepakaran global bagi Starr Companies, yang diketuai oleh Pengerusi & Ketua Pegawai Eksekutifnya yang terkenal, Maurice R. Greenberg.
 
Produk utama ini adalah satu penawaran kemalangan dan kesihatan yang khusus yang dibangunkan bersama oleh PICC Health, Starr Property & Casualty Insurance (China) Company Limited, dan anak syarikat Starr Companies Assist Card International. Di samping faedah kepada perubatan dan Kemalangan Tidak Dijangka & Dismembermen, produk itu memberikan kepada pelanggan dengan manfaat dan perkhidmatan yang termasuk pemindahan perubatan dan penghantaran balik, lawatan belas kasihan, keracunan makanan, perlindungan penculikan dan tebusan, serta penyelesaian unik seperti perkhidmatan nasihat pengurusan risiko dan pembayaran perubatan tanpa tunai melalui rangkaian Assist Card International. Sebuah pusat panggilan yang berdedikasi telah ditubuhkan untuk menyediakan perkhidmatan global kepada pelanggan China termasuk yang bekerja di negara-negara BRI.
 
Kerjasama ini di antara kedua-dua pihak menyediakan sokongan kuat bagi pekerja-pekerja syarikat China yang aktif di negara-negara BRI, dengan matlamat untuk membina sebuah “Laluan Sutera yang Sihat.” Untuk maklumat lanjut, sila hubungi PICC Health di Beijing atau Starr Companies di Shanghai.
 
http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=10723

No comments:

Post a Comment