Monday, December 11, 2017

ODAKYU ELECTRIC RAILWAY MENGELUARKAN "PAS HAKONE KAMAKURA" -- TIKET LAWATAN YANG MEMBOLEHKAN PELANCONG ASING UNTUK MELANCONG SECARA BEBAS KE TEMPAT-TEMPAT PELANCONGAN YANG POPULAR DI PINGGIR BANDAR RAYA TOKYO

TOKYO, 6 Dis (Bernama) -- Odakyu Electric Railway Co., Ltd. telah mula menjual "PAS HAKONE KAMAKURA" – tiket lawatan diskaun baharu yang secara eksklusif dikhaskan untuk pelawat asing ke Jepun – bermula dari 1 Disember, 2017. Ia adalah tiket lawatan yang sangat menjimatkan yang boleh membantu pelawat asing memulakan perjalanan dari terminal Shinjuku, stesen terminal Odakyu di Tokyo, dan menikmati sepenuhnya melawat ke tempat-tempat pelancongan yang popular berhampiran Tokyo seperti "Hakone," di mana seseorang dapat menikmati alam semula jadi dan mata air panas dari musim ke musim di kaki Gunung Fuji, dan "Enoshima-Kamakura," sebuah destinasi pelancongan tepi laut di mana seseorang boleh merasakan alam semula jadi dan sejarah, di antara ciri-ciri lain yang menarik.

Sekeping "PAS HAKONE KAMAKURA" membolehkan pelancong untuk menaiki dan turun daripada kereta api secara bebas di semua laluan Odakyu yang menghubungkan Shinjuku dengan kawasan Hakone dan kawasan Enoshima-Kamakura, serta lapan jenis pengangkutan di kawasan Hakone dan di laluan Enoshima Electric Railway Co., Ltd. (Enoden). Dengan menunjukkan pas itu, seseorang boleh menerima perkhidmatan percuma di kira-kira 70 kemudahan seperti restoran dan muzium seni terutamanya di kawasan Hakone dan kawasan Enoshima-Kamakura. Pas itu, yang sah untuk tempoh tiga hari, berharga 6,500 yen bagi orang dewasa.

Butiran: http://www.odakyu.jp/english/deels/freepass/hakone_kamakura/

Risalah:
https://prw.kyodonews.jp/prwfile/release/M104691/201712018581/_prw_PA1fl_VE6eV9YM.pdf

Butiran bagi "PAS HAKONE KAMAKURA"
1. Tarikh dikeluarkan: 1 Disember (Jumaat), 2017
2. Kaunter tiket: Pusat Perkhidmatan Persiaran Odakyu Shinjuku (berhampiran pintu tiket keluar barat di Stesen Odakyu Shinjuku)
3. Harga: 6,500 yen bagi orang dewasa dan 2,250 yen bagi kanak-kanak yang berumur antara  6 dan 11 tahun
4. Tempoh sah: Tiga hari
5. Kawasan yang diliputi oleh pas itu:
https://prw.kyodonews.jp/prwfile/release/M104691/201712018581/_prw_PI2fl_g42MxyQF.png

Pas itu membolehkan perjalanan tanpa had ke atas kenderaan berikut:
- Kereta api di antara Shinjuku dan kawasan Hakone dan di antara Shinjuku dan kawasan Enoshima-Kamakura: Kereta api adalah di semua laluan Odakyu
* Satu tiket ekspres terhad diperlukan untuk menggunakan ekspres terhad Odakyu "Romancecar."

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=10670

No comments:

Post a Comment