Friday, July 14, 2023

INDUSTRI-UNIVERSITI-PENYELIDIKAN-PERUBATAN CHINA BERSINAR DI PUNCAK DUNIA: SIDANG KEMUNCAK KESIHATAN KULIT ANTARABANGSA BOTANEE 2023 DITUTUP




SINGAPURA, 13 Julai (Bernama-BUSINESS WIRE) --
 "Pada tahun 2015, kami membuat penampilan pertama kami di WCD Vancouver dengan jenama utama WINONA. Selepas lapan tahun, kini WINONA telah menjadi jenama utama produk penjagaan kulit berfungsi di China. Oleh kerana kami dijemput untuk menyertai WCD sebanyak tiga kali pada tahun ini, kami membawa empat jenama teras. Saya berharap selepas empat tahun, perkara ini akan membawa impak baharu kepada WCD dari segi akademik, teknikal, klinikal dan sosial. “ kata Guo Zhenyu, pengerusi dan presiden BOTANEE Group.

Semasa Persidangan Dermatologi Dunia WCD di Singapura, BOTANEE Group mengadakan Sidang Kemuncak Kesihatan Kulit Antarabangsa 2023 secara serentak, dengan membawa empat jenama teras iaitu WINONA, WINONA Baby, AOXMED dan Beforteen ke pentas dunia buat pertama kali, menunjukkan kekuatan profesional perusahaan dermatologi terkemuka di China.

Profesor He Li, Dekan Eksekutif Hospital Dermatologi dari Hospital Gabungan Pertama Universiti Perubatan Kunming, berkongsi pengalaman di sidang kemuncak tersebut. Beliau berkata bahawa produk pemutihan dan penghilang jeragat empat dalam satu dengan pembaikan penghalang kulit, antikeradangan, pengurangan pengeluaran pigmen dan penambahbaikan peredaran mikro jelas boleh membaiki kesan kuratif apabila digunakan di luar dalam tempoh chloasma (topeng kehamilan) yang aktif dan stabil.

Menurut epidemiologi sedia ada, kadar penyebaran dermatitis atopik dalam kanak-kanak berumur 1-7 tahun di China ialah 12.94% dan kadar penyebaran dermatitis atopik (AD) dalam bayi berumur 1-12 bulan ialah 30.48%. Profesor Ma Lin, pengarah jabatan dermatologi Hospital Kanak-kanak Beijing yang bergabung dengan Universiti Perubatan Capital, menyatakan bahawa WINONA Baby Cream boleh digunakan sebagai emolien rutin untuk melindungi AD kanak-kanak dalam keredaan, yang boleh mengurangkan risiko berulang AD kanak-kanak dengan ketara dalam mengekalkan kesan terapeutik.

Dengan pengulangan keberkesanan pasaran penjagaan kulit dan permintaan pengguna yang berterusan, BOTANEE juga komited mempromosikan pembinaan jenama. Dalam hal tersebut, AOXMED ialah jenama penyelidikan dan pembangunan BOTANEE yang bijak selama lebih daripada sepuluh tahun. Jenama tersebut menegaskan penerokaan teknologi termaju dan sains berasaskan bukti untuk dua senario penggunaan kecantikan perubatan dan kehidupan harian yang utama, serta menyediakan penyelesaian peremajaan kulit yang menghubungkan kecantikan perubatan dan kecantikan di rumah secara bersiri.

Pada akhir forum itu, pakar membincangkan cara membuat diagnosis jerawat doktor peringkat tinggi sehingga peringkat akar umbi. Dalam hal ini, Beforteen telah memberikan penyelesaian. Sebagai jenama jerawat serba baharu yang dilancarkan oleh BOTANEE, Beforteen dan pasukan pakar telah menjalankan kajian kes ke atas lebih sejuta kes dan digabungkan dengan sesi perundingan AI, pasukan tersebut boleh memberikan kepada pengguna dengan "makanan+ubat+mekap” yang diperibadikan mengikut jenis jerawat yang berbeza.

Menurut laporan tahunan 2022 BOTANEE, syarikat itu melabur kira-kira 255 juta yuan dalam perbelanjaan R&D, meningkat sebanyak 124.96% tahun ke tahun dan kadar R&D mencapai 5.08%. Pada tahun ini, kilang pusat baharu BOTANEE, yang menelan belanja hampir 500 juta yuan, juga telah beroperasi secara rasmi, terus mengiringi kualiti produk jenama dan pembangunan mampan syarikat.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17287

No comments:

Post a Comment