Thursday, July 20, 2023

PEJABAT AMPLE SOLUTION DI SINGAPURA DIPERLUASKAN UNTUK MENDORONG PERTUMBUHAN PERNIAGAAN

 

Ample Solution Meraikan Perluasan Pejabat di Singapura (Foto: Business Wire)

SINGAPURA, 20 Julai (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Ample Solution dengan gembiranya mengumumkan perluasan pejabat mereka di Singapura, merangkumi ruang baharu yang lebih daripada 5,000 kaki persegi, mewakili hampir 200% pertumbuhan dalam ruang pejabat. Perluasan ini mencerminkan kejayaan Ample Solution yang teguh dan keupayaan ibu pejabat mereka yang sedang bertumbuh untuk berkhidmat kepada pelanggan syarikat dengan lebih baik dan memuatkan pasukan syarikat yang bertumbuh dengan pantas. 

Pejabat yang diperluaskan memperkenalkan kemudahan baharu yang meningkatkan daya pengeluaran dan kesejahteraan. Selain daripada bilik mesyuarat dan bilik perbincangan baharu dengan sistem tempahan pintar yang terbina, ciri lain yang unggul ialah penyertaan pondok telefon yang menyediakan ruang yang peribadi dan kalis suara untuk panggilan dan mesyuarat maya yang penting. Selain itu, sudut mengurut juga telah ditambah untuk menawarkan ruang yang aman kepada pekerja untuk bersantai dan berehat, menggalakkan kesejahteraan pekerja dan keseimbangan budaya kerja. Penambahan ini mencerminkan komitmen Ample Solution untuk mencipta persekitaran kerja yang memberi sokongan dan menyeronokkan untuk ahli pasukan yang dihargai.

Selain itu, ruang yang diperluaskan dalam Singapura mencirikan penambahan kemudahan Jaminan Mutu (QA) yang ketiga, menjadi pelengkap kepada pusat QA yang sedia ada di Shenzhen dan Hong Kong. Dengan kemudahan baharu ini, pejabat Ample Solutions di Singapura menyasarkan untuk memikul tanggungjawab dalam penyeliaan langsung proses ujian pada barangan yang diterima di Singapura. Ample Solution akan mencapai tahap kawalan yang ditingkatkan berkaitan dengan urusan yang berkaitan dengan kualiti, membolehkan campur tangan segera dan pemberian maklumat yang tepat pada masanya daripada titik sentuh yang berbeza. Proses pengendalian akan diperkemaskan, membolehkan Ample Solution untuk mengekalkan standard kualiti yang terbaik merentasi semua rantaian bekalan, menjamin pelanggan syarikat dengan komponen yang boleh dipercayai dan berkualiti tinggi untuk rantaian bekalan mereka. Dengan langkah yang strategik ini, keupayaan Ample Solution akan dipertingkatkan secara lanjut untuk memenuhi keperluan perniagaan rakan kongsi global yang pelbagai, mengukuhkan kedudukan syarikat sebagai pengedar komponen elektronik yang terkenal di Asia.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17304

No comments:

Post a Comment