Thursday, July 6, 2023

KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF FLOSHIP JOSH TSUI AKAN SAMPAIKAN CERAMAH VISI EKSEKUTIF TENTANG MASA DEPAN TEKNOLOGI LOGISTIK & TERIMA ANUGERAH DI LEAD INNOVATION SUMMIT NEW YORK

Tsui akan mengulas cita-cita masa depan syarikat & peta jalan strategik termasuk pusingan rantaian bekalan dan keupayaan AI portal

NEW YORK dan HONG KONG, 6 Julai (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Floship, penyedia penyelesaian rantaian bekalan berkitar terkemuka global, hari ini mengumumkan penyertaannya dalam Lead Innovation Summit, persidangan strategi terkemuka untuk pembuat keputusan dan eksekutif global dalam industri runcit dan pengguna hari ini. Persidangan itu berlangsung di New York City antara 12 dan 13 Julai.

Ketua Pegawai Eksekutif Floship Josh Tsui akan menyampaikan Ceramah Wawasannya pada hari Rabu, 12 Julai semasa sesi mengemukakan soalan “Mengoptimumkan Peluang Perdagangan Digital” daripada Dawit Heck dari Bain Capital Ventures. Tsui akan berkongsi maklumat tentang Floship, visi strategiknya, serta cita-cita transformasi syarikat termasuk pemikirannya tentang masa depan AI generatif dalam e-dagang kepada khalayak yang terdiri daripada 2000+ eksekutif peruncit jenama global utama.

Sebagai sebahagian daripada ceramahnya, Tsui akan berkongsi maklumat tentang ekosistem rantaian bekalan berkitar holistik Floship, menggambarkan cara sistem yang menghubungkan setiap komponen teras merentas rantaian nilai daripada pengilang, sistem gudang, mekanisme penghantaran dan penyelesaian pemulangan melalui platform disepadukan sepenuhnya.

Juga di Sidang Kemuncak ini, Floship akan menjadi antara syarikat yang diiktiraf dalam Senarai 100 Terkemuka The Lead dalam satu majlis anugerah, yang memberi penghormatan kepada syarikat pemula teknologi inovatif yang memacu masa depan perniagaan jenama kepada pengguna, terutamanya dalam membantu perniagaan ini mengguna pakai rantaian bekalan bulat.

“Masa ini ialah masa yang sangat menggembirakan di Floship, dan saya berbesar hati kerana kami diiktiraf atas inovasi kami yang menggendala terhadap model perniagaan kepada pengguna. Rantaian bekalan berkitar dan AI generatif adalah bidang tumpuan rantaian bekalan yang sangat penting untuk peniaga kerana ia saling bekerjasama untuk meminimumkan penggunaan bahan mentah, mengurangkan jumlah berlebihan bahan buangan yang dibuang, dan mengautomasikan banyak proses intensif secara manual,” kata Tsui. “Kami percaya Lead Innovation Summit menyediakan latar belakang yang diperlukan untuk terus menceritakan kisah ini kepada khalayak yang menyedari keperluan untuk membina rantaian bekalan yang lebih mampan dan pintar dengan memanfaatkan teknologi yang memperkasakan pengguna, perniagaan dan ekonomi menjadi lebih cekap dengan jumlah sumber yang lebih rendah.”

Rantaian bekalan berkitar melibatkan syarikat menggunakan semula atau menggunakan semula sisa dan pulangan pelanggan untuk menukar sumber tersebut kepada produk baharu atau diperbaharui, dan strategi ini penting dalam membina perkongsian global. Floship baru-baru ini mengumumkan satu perkongsian sedemikian dengan FedEx yang direka untuk menyediakan perkhidmatan pemenuhan dan logistik yang dipertingkatkan kepada e-peruncit di seluruh dunia. Perkongsian ini memberi pelanggan e-dagang FedEx akses kepada rangkaian global bagi keupayaan platform gudang dan platform logistik yang berkuasa untuk menyelaraskan operasi pemenuhan e-dagang mereka. Pada masa yang sama, pelanggan Floship akan dapat memanfaatkan rangkaian global FedEx serta rangkaian penuh pilihan pengangkutan meluas FedEx untuk mengoptimumkan operasi mereka.

Lead Innovation Summit ialah tempat 2,000+ pemimpin daripada komuniti inovasi fesyen, kecantikan, rumah, pengguna & runcit berkumpul untuk belajar daripada dan berhubung dengan jenama berskala, asli digital & pemboleh teknologi. Sidang kemuncak dua hari itu menampilkan lebih daripada 140 penceramah terkemuka dan 45 sesi kandungan dan memecahkan setiap aspek perniagaan terus kepada pengguna jenama, dalam talian dan luar talian.

Perihal Floship
Penyelesaian ekosistem rantaian bekalan kitaran global Floship merangkumi semua aspek rantaian bekalan global, memastikan usaha operasi yang minimum untuk perniagaan e-dagang sambil melebihi jangkaan mereka, membolehkan pemilik perniagaan menumpukan terhadap memacu pertumbuhan dan fleksibiliti pelaburan sambil memperoleh ketenangan fikiran. Ketahui lebih lanjut di www.floship.com atau ikuti kami di LinkedIn.

E info@floship.com   W www.floship.com
Level 7, 18 Salisbury Rd, Tsim Sha Tsui, Hong Kong
香港尖沙咀梳士巴利道18號7樓

Untuk maklumat lanjut mengenai Floship, sila hubungi:

James Linacre, Ketua PR & Komunikasi

Telefon: (+852) 5333 9420

E-mel: james@floship.com 

Foto yang dilampirkan bersama pengumuman ini tersedia di 
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/6e85ddb6-bd4c-4a24-9422-a4429f79a882

Sumber: Floship Limited

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment